63 bedden

België, Viroinval

Ja, U leest het goed. 63 bedden voor mij alleen vanavond. En helemaal voor nop. Ik ben ook helemaal alleen in het gebouw, dus ook geen snurkers. Wel geen warm water, dus het douchen slaan we maar een keer over. Ik heb nog geen klachten gehoord over mijn lichaamsgeur.
Ook geen ontbijt, maar geen nood, er is een bakker in de buurt en die is morgen om 07.00 uur open.

De vorige nacht bij het zwembad gaan slapen, maar dat is niet alles geweest. Om 04.00 uur wakker geworden van de kou. Nog even geprobeerd om warm te worden, maar dat lukte voor geen meter. Dan mis je toch een slaapzak.
Uiteindelijk maar uit bed gekropen en een paar uur gaan wandelen. Gelukkig was de nacht een uur korter. Wel een stevig ontbijt gekregen. Omdat ik zoveel kou had geleden hoefde ik niets te betalen. Mooi meegenomen.

De wandeling vandaag ging door ongetwijfeld het mooiste gedeelte van de Belgische Ardennen. Schitterend gewoon. Wel veel op en af, maar omdat er vandaag maar 18 km in de planning zat, viel de vermoeidheid best mee. De overige vier Nederlanders namen een verkorte route, omdat ze een dorp verder wilden overnachten. Jammer voor hen. Missen ze wel een prachtig stukje natuur. Vandaag was het niet erg om helemaal alleen te lopen.

Als lunch vanmiddag koffie met een soort van appelgebak. Hier heet dat Morceau de tarte (onthouden Rien).
Voor vanavond heb ik een leuk restaurantje gezien, dus dat komt wel goed.

Morgen een lange tocht voor de boeg door de bossen van Oignies. Als ik niet verkeerd loop 26 km. Overigens staan de routes hier keurig aangegeven met werkelijk een overdaad aan schelpen. Geen GPS of routebeschrijving nodig.
En morgen zie ik in Frankrijk de twee dames Marijke en Bertie weer.
Ik kijk er naar uit.

A Demain in Rocroi.

Zo te lezen Rien gaat het je goed af petje af hoor, geniet er van doe ik ook van jou verhaaltjes kijk er naar uit

Toos D 2017-03-26 18:04:30

Hallo Rien je heb het er maar druk mee twee verslagen op eendag maar ik geniet er van en mooie plaatsje geschoten ,en ja het weer blijf 🌞 Nog een prettige avond en een warme goede nacht 😴

Karin 2017-03-26 18:09:08

Zet hem op het gaat goed. Je kunt het. Maar neem zeker een goede nachtrust. Dan kun je er morgen zeker weer tegen.

Martin Albers Spierings. 2017-03-26 18:33:37

Dit allemaal zonder Jo. Hopende dat ze nog komt aansluiten. Ga zo door en denk om je zelf Nel en Levien

Levien van Vlimmeren 2017-03-26 18:36:44

Hoi Rien. Jac en ik hebben vandaag een kaarsje aangestoken bij de Marian rot in Meersedreef. Nog heel veel succes en morgen een mooie wandeling

nanny 2017-03-26 18:45:11

Hoi het gaat je goed met twee dames in een bed maar handjes boven de deken ik weet dat het je lukt ga zo door het lukt je wel

Limburg jo en doortje 2017-03-26 18:46:21

Hoi Rien. 2 verslagen met foto.s op 1 dag. Leuk hoor! Het gaat goed met je zo te lezen. Geen last van benen of zo. Vannacht lekker warm slapen. Het gaat je goed. Het is je gegund Doeiiiiii

Ans de Kroon. 2017-03-26 18:47:48

Een tip voor jou Rien, doe alle kleding , ook regenkleding aan om warm te worden en te blijven , ik heb een keer onder een tapijt geslapen , doe er je voordeel mee. Harrie

Harrie Mannien 2017-03-26 19:19:11

Wow Rien prachtige verhalen , en gelukkig wat aanspraak , zorg goed voor jezelf ,heel belangrijk , je heb die kracht nodig , en wat een mooie omgeving , nou groetjes e kracht v mij , en de kaarsjes branden weer voor jullie , kijk uit naar het volgende verslag.

paulien 2017-03-26 19:52:36

Jammer van die slaapzak, misschien toch een kopen onderweg. Duurt immers nog even tijdje voor je in het zonnige Spanje bent . Hou iig de moed erin. Succes en op naar dag 15... Groetjes

Ivonne 2017-03-26 20:45:47

Hoi Rien goed om te lezen dat het goed gaat en je gezelschap krijgt van mede wandelaars. petje af hoor .

ronald en yan-jeroen 2017-03-26 22:11:33

Ja Rien ik heb zo juist het tweede verslag gelezen. De natuur is daar wel mooi zeg. En nog een mooi Kasteel in de natuur. prachtig gewoon om zo in de natuur te lopen dan is het niet zo erg dat je alleen loopt. En je hebt goed geslapen las ik 63 bedden alleen voor jou. ook wel alleen in het gebouw maar een goede nacht rust doet ook wonderen. heel veel succes morgen een hele klus 26 km lopen maar het is toch wel goed te doen nu je het gisteren en vandaag het een beetje rustiger hebt kunnen doen. het ga je goed en de twee kaarsjes staan te branden bij de grot van Maria in Meersel Dreef. groeten A-Demain

Elianne en Jan koetsenruijter 2017-03-26 22:27:44

Hallo Rien, Geweldig flink van jou dat je zo doorzet! en wat een prachtige super interessante verslagen maak je; wij lezen ze met heel veel genoegen. Ik heb nog met Jo gebeld, gelukkig gaat het iets beter: laat ze maar helemaal tot rust komen dan geneest ze het beste. Een goede nachtrust wens ik je en heel veel succes voor morgen, lekker alles in je eigen tempo Groetjes!

Annemarie 2017-03-27 01:02:24

Annemarie 2017-03-27 01:02:54

Hoi Rien, De ene dag 63 bedden voor jou alleen, de andere dag slapen bij het zwembad. Het leven is nu een groot avontuur. Alle ontberingen ten spijt, geniet er zoveel mogelijk van. ( kranten kunnen je ook goed warm houden) Fijn dat je nu af en toe gezelschap hebt dat maakt het ook weer leuker. x

Corrie Groenhuis 2017-03-27 08:12:23

Leuke verslagen Rien en fijn om te horen dat het goed gaat. Ga zo door. Groetjes Jos en Liza

Jos en Liza 2017-03-27 10:14:47

Rien doe zo verder goe bezig , en heel de week nog goed weder voorspelt.