Weer in Frankrijk

Frankrijk, Rocroi

Na een zeer enerverende dag weer terug in Frankrijk. Ik mocht gisteren wel zeggen, als ik maar niet verkeerd loop. Nou, vanaf de start ging het verkeerd. Netjes de schelpjes en pijltjes gevolgd, maar waarschijnlijk een verkeerde route. Twee dorpjes verder uiteindelijk toch maar een vrouwtje, die de ramen stond te lappen, gevraagd of ik op de goede weg zat. Nee dus. Had ik mijn GPS maar eerder aangezet. Aanvankelijk reageerde het vrouwtje met: No, no. Ze dacht zeker dat ik een zwerver was, maar toen ik mijn Jacobus beeldje liet zien, was ze heel gedienstig. Ze liet me op een landkaart zien hoe ik moet lopen. Uiteindelijk wel minstens 5 km meer gelopen. Dus vandaag gaat 31 km de administratie in.

In Rocroi aangekomen mijn twee dames weer ontmoet in onze verblijfplaats.
Na bijna een gehele dag langs drukke wegen gelopen te hebben, was het een verademing de dames terug te zien.

Voor het thuisfront, ik heb een eigen bed vannacht in de living, terwijl de dames boven slapen.

Op dit moment samen met dames een etentje. Spaghetti Bolognese en Tarte Normande.

Een hele wijze les voor Rien: zet voortaan je GPS aan. Ga ik zeker doen, elke dag.

Groetjes, ook namens Marijke en Bertie.

Even verkeert lopen is toch 5 km omlopen. Fijn dat ze je weer op het goede pad bracht. Weer een goede les. Fijn dat je gezelschap hebt van de dames. Ga zo door en voor morgen weer een fijne wandeling toegewenst!!!

Christelijke Goorden 2017-03-27 20:33:54

Wat een gezellig tafereeltje zo met de meisjes , en een heerlijk bed vannacht .En voor morgen een fijne wandeldag Rien blij dat het goed gaat , pas op jezelf , groetjes van mij,

Paulien 2017-03-27 21:19:46

Rien, het was inderdaad verstandig geweest je GPS aan te zetten, maar al doende leert men. Je hebt denk ik toch een mooie wandeling gemaakt. Hou je taai op deze tocht en ik kijk uit naar je volgende bericht.

Martin Albers Spierings. 2017-03-27 22:07:15

Ach een eindje verkeerd lopen weegt niet op tegen de afstand die nog moet gewoon door stappen Rien zet um op he . Warme groet uit E L

Toos D 2017-03-27 22:10:13

Hallo Rien Zo te zien gaat het goed. Naar Rocroi was een saaie dag denk ik langs de weg lopen kan ik me ook nog er hinderen maar je hebt geen keus daar. Veel succes verder.

Jef Buijs 2017-03-27 22:23:35

Zo te zien Rien 5 km om lopen is nog om te doen.Maar inderdaad GPS aan zetten is het beste wat je nu kan doen. Van middag ben ik bij Jo geweest. Ze had nog veel pijn. het was dan ook gezellig bij kletsen. ik hou contact en zodra ik weer even de mogelijk heb om naar Etten Leur te rijden ga ik weer naar haar toe. Fijn dat je weer wat gezelschap had van de dames. de foto`s zijn geweldig mooi hoor goed gedaan zou ik zeggen. het ga je goed. Tot morgen Rien

Elianne en Jan koetsenruijter 2017-03-27 22:37:35

Fijn dat het nog steeds goed gaat.Woensdag ga ik naar de fysio.Vanavond naar de vergadering geweest van de v.v.e om elf uur pas thuis

Jo 2017-03-27 23:04:10

Hoi Rien. Weer op de goede weg nu. Een lekker bed. En ook weer gezelschap. Gaat gelukkig weer goed. Houd de moed erin en succes voor morgen. leuk om telkens je berichtjes te lezen en je foto's te zien. Het gaat je goed. Daaaaag!

Ans de Kroon 2017-03-27 23:09:07

Houd moed, Ben benieuwd hoe het met Jo is gesteld?

Anton van Diessen 2017-03-28 00:04:51

Hoi Rien, Een prima vooruitzicht weer in een lekker bed te slapen. Heel vervelend dat je zo ver om moest lopen, maar zoals je al melde een goede les. Leuke foto's en heel fijn dat je gezellige mensen ontmoet! een hele mooie wandeling voor morgen ook voor de dames en pas vooral heel goed op jezelf. Groetjes!

Annemarie, 2017-03-28 00:21:27

Dat ziet er goed uit. Vandaag een mooie wandeling.

nanny 2017-03-28 09:43:29

Rien, je begint steeds meer op een ervaringsdeskundige te lijken. Goed hoor! Succes.

John en Maria Allen 2017-03-28 09:47:09

hoi Rien blij dat het goed gaat met je jammer van die paar kilometer maar wat maakt het uit op die afstand.dat je je gps moet gebruiken blijkt maar weer eens.je hebt ontzettend veel geluk met het weer net als hier,de komende dagen is het hier ook nog heel goed.leuk dat je toch af en toe gezelschap hebt en een praatje dat mis je wel zonder Jo denk ik.Liefs Corry

Corry Kleemans 2017-03-28 11:48:41

wat een avonturen Rien en fijn dat je af en toe wat gezelschap hebt , het ga je goed . Jo beterschap