Met z'n drieën

België, Lier

Om 08.15 uur de deur achter ons dicht getrokken en tot de ontdekking gekomen dat we de stokken hadden laten staan. Omdat we de sleutel van de voordeur in het verblijf moesten achterlaten was goede raad duur.
Echter Jerry onze Amerikaanse vriend had de oplossing. Naar het bureau alwaar wij de vorige dag de sleutel hebben mogen ontvangen. Dus naar het kantoor. Ja,
om 10.00 uur open. Dus wachten geblazen. Enfin om exact 10.00 uur gaat het bureau open, zit daar een meisje dat bij God niet weet wat ze moet doen.
Rien uitgelegd, dat er nog een sleutel was en na drie telefoontjes was ze er achter dat ze die sleutel mee kon geven. Het laatste telefoontje zal wel niet prettig geweest zijn, want ze barstte in huilen uit. Rien niet te beroerd om haar te troosten natuurlijk.

Jerry vroeg of hij vandaag met ons mee mocht lopen, omdat hij helemaal geen voorbereiding had gedaan en dus van toeten noch blazen wist.
Uitgelegd dat hij op de schelpen moet letten en goed op de kaart moet kijken en in de loop van de dag heeft hij veel geleerd. Morgen gaat hij alleen op pad.
Het zal wel goed komen met hem. Het was in ieder geval aangenaam gezelschap. Hij was wel doodmoe.

Vandaag 28 km gelopen en in Lier aangekomen. We slapen in een zusterhuis waar geen zuster meer te bekennen is. Geen tijd meer om Lier te verkennen, dus morgen eerst Lier bekijken en dan nog 16 km naar Mechelen.

Heer,
hier in dit stille landschap
in de stilte van het open veld
is het alsof ik in het hoge licht
iets van Uw glorie kan bespeuren
Ik dank U
Voor deze ontroering
Ik onderga haar
als een zegening.
Toon Hermans.

Net pas onder weg en je maakt van alles mee ,geniet morgen van het mooie plaatjes Lier en Daarna Mechelen ,plasant 🌹

Karin 2017-03-15 22:15:11

Leuk om alles ze te lezen. Sterkte met lopen. Groetjes

Ans de Kroon 2017-03-15 22:23:37

Leuk dat jullie nu al fantastische andere mensen ontmoeten. gedurende de tocht zullen het er alleen maar meer worden. figaro helpt me overdag goed mee , houtjes wegdragen en in het zaagsel graven. hou vol !!

ronald en yan-jeroen 2017-03-15 22:45:45

Leuk om jullie verhalen te lezen 👍

Toos D 2017-03-15 23:21:17

blij dat het weer goed gaat..verkiezingen achter de rug dus nederland ook weer rustig veel plezier met wandelen

Corry Kleemans 2017-03-16 08:46:32

Fijn dat het goed gaat. Veel wandelplezier! Foto's van jullie start door gegeven naar ria trouw voor op de site van de kbo. Gr Theo

Theo van der Griend 2017-03-16 08:52:45

Blijf elke dag opnieuw genieten van de prachtige natuur en de mooie mensen onderweg. Alle goeds en Gods rijkste zegen.

Anton van Diessen 2017-03-16 08:58:41

Wat leuk om zo met jullie mee te reizen.En fijn dat het goed gaat. Ik blijf jullie volgen.Liefs Nel

Nel Bastiaansen 2017-03-16 09:53:18

Zo te lezen weer een mooie wandeldag gehad met mooie ontmoetingen. Veel wandelplezier vandaag op deze mooie voorjaarsdag!!

Christel Goorden 2017-03-16 11:30:17

Heel leuk jullie te volgen! En wat een belevenissen met de stokken en de sleutel. zulke dingen gebeuren, maar het is goed gekomen. Fijn dat jullie leuke mensen ontmoeten; geniet met volle teugen, ook van het prachtige weer! Lier is heel mooi ik ken het. En goede reis!

Annemarie. 2017-03-16 19:40:24

ik vind het goed dat jullie al zo ver zijn veel plezier nog. het zijn mooie foto,s is het nog ver naar frankrijk?

marco 2017-03-16 20:40:27

Wat een avontuur dat jullie allemaal meemaken wel leuk dan beleef je nog eens wat. mooie foto Jo je staat er goed op. we lezen het volgen reis stuk naar Mechelen Toe. Veel wandel plezier. Mooi gedichtje van Toon Hermans

Elianne en Jan koetsenruijter 2017-03-16 20:57:41

Vind het hartstikke leuk jullie te volgen ook op de kaart. Het wordt beslist een fantatische tocht, veel sterkte en veel zonneschijn. Ivonne N.