Terug in Amsterdam Zuidoost

Nederland, amsterdam

Na enkele weken goed verzorgd in een Duits ziekenhuis is Rien gistermiddag eindelijk weer in Amsterdam Zuidoost aangekomen. Hij wordt nu vertroeteld door de mensen van Eben Haëzer op Wisseloord 219. Kamer 373 op de revalidatieafdeling is een mooie ruime kamer met grote badkamer en groot flat screen TV. De kamer is echter zo groot dat de TV klein lijkt. Hij ligt nog wel in quarantaine, maar dat stelt hier niet zo veel voor. Er zijn gisteren monsters van mond- en neusslijm gemaakt en men verwacht van het weekend de uitslag hiervan. Hij komt echter uit een ziekenhuis dat mrsa-vrij was, want ook daar ging iedereen in quarantaine. Bovendien zijn het in dit tehuis allemaal 1-persoonskamers en is de mrsa-bacterie alleen gevaarlijk voor andere verzwakte personen. In de praktijk bleek dus dat ik vanmorgen gewoon gezellig met hem kon praten en bij het weggaan moest ik mijn handen wassen met desinfecterende zeep en direct het pand verlaten zonder nog bij iemand anders langs te gaan.
Hoewel het uiteraard wennen is voor Rien is hij best optimistisch. Hij mist nog kracht maar kan inmiddels wel zijn armen weer gebruiken. Zijn benen willen nog niet, maar ook daar zit verbetering in. Voorlopig wordt hij goed verzorgd en is dit echt het einde van zijn "vakantie".

Blij dat je weer in Nederland terug bent. Heel veel sterkte Rien. En dat het goed mag gaan met de revalidatie. Denken aan je.

Geert Jan en Marike 2019-07-10 22:51:47

Welkom terug in Nederland. Tot volgende week.

Ilse 2019-07-11 00:22:04

En nu je lekker laten vertroetelen totdat je weer op eigen benen kunt staan. De volgende trip van tehuis naar thuis? Hou je haaks!

Tom en Marianne 2019-07-11 08:38:08

Ha Rien, dankzij Ilona zijn we helemaal op de hoogte van jouw toestand. Fijn dat je er positief instaat en dat kan alleen maar ten goede komen van je genezingsproces. Ik hoop dan ook voor je dat je snel thuis bent. Veel sterkte, Lies

Lies 2019-07-11 08:53:01

Hoi Rien, Fijn dat je weer in Amsterdam bent. Nu gauw opknappen. Sterkte Marysia

Marysia 2019-07-11 10:11:04

Goed te horen dat je weer terug bent. We wensen je een snel herstel toe. De omstandigheden zijn duidelijk verbeterd en je kan bezoek ontvangen. Geniet er van en sterkte met je revalidatie. Kom je misschien straks toch nog door je APK 😉

Tom & Hanneke 2019-07-11 11:14:13

Geweldig weer 'hier' te zijn! Wat kan ik nog toevoegen aan al die goede wensen. Nu die benen nog. Houd je haaks voor dit laatste traject.

Toon Andriesse 2019-07-11 11:32:57

Hallo Rien, ook wij wensen jou een spoedig herstel ,zodat je weer snel mobiel bent. Groeten Wim en Tony