Van Pont-à-Bar naar huis.

Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Om 10.30 uur vertrokken. Grijs. Weinig over deze dag te vertellen. Over kleine wegen blijven rijden tot Valkenswaard. Daar de snelweg genomen en boven de 100 km/uur naar huis gereden. Mocht het campertje zich ook eens uitleven. Onderweg Ilona gebeld en die wist nog mijn plekje voor de deur vrij te houden.
Thuis om 16.00 uur na 415 km. Bij Joost en Ilona gegeten en vroeg naar bed.
Het einde van de rondreis door Frankrijk. Dus het einde van mijn dagboek en de verslagen op Pindat.

Welkom thuis en goede berichten maandag as. We houden contact!

Tom en Marianne 2017-11-03 15:47:46

Welkom thuis. We gaan je reis verslagen missen. Het was nooit saai. Er was geen dag, dat je niets meemaakte Weliswaar niet altijd even prettig voor jou. Maar je sloeg je er altijd wel doorheen. Petje af. Nu moeten we de winter weer door en nieuwe plannen maken voor volgend jaar. Groeten

Tom en Hanneke 2017-11-03 15:49:24

Welkom thuis, Rien. Dank voor alle verslagen, ik heb er weer van genoten en kijk al uit naar je volgende reis. Lieve groet, Ilse

Ilse 2017-11-03 15:50:53

Weer gezond en wel thuis, Rien bedankt voor je verslagen nu lekker alles weer opruimen en een nieuwe reis plannen het ga je goed!

Geert Jan 2017-11-03 16:12:22

Hoi Rien, Ik ben blij dat je weer heelhuids thuis bent. Maar maak mij toch wel wat zorgen om jou. Heb wel genoten van je verhalen en foto's. En vindt je humoristische vertel stijl fantastisch. Groetjes Marysia

Marysia 2017-11-03 16:36:20

Hallo Rien, gelukkig ben je weer veilig thuis aangekomen. Zo te lezen viel het je niet altijd mee. Kleine gebreken aan lijf en camper . Maar nu deze winter alles weer op orde brengen, dat moet toch kunnen. Hartelijk dank voor alle mooie verhalen belevenissen en foto's. We vonden het leuk om weer met je mee te mogen rijden. Groeten van Tony en Wim.