In Saintes-Maries-de-la-Mer.

Frankrijk, Saintes-Maries-de-la-Mer

Vannacht om vijf uur werd de wind een beetje minder. Wakker geworden met weer blauwe lucht en felle zon. Wel uitgeslapen en daarna een siësta gedaan. Om 18.00 uur werd er op de deur geklopt en werd ik uitgenodigd om een pilsje te drinken bij de Nederlandse overburen met een caravan. Gezellig.

Zondag 8 oktober.
Eentonig, maar weer mooie blauwe lucht. Opgestaan om 09.45 uur. Een beetje gerommeld met internet en een paar uur helemaal geen verbinding meer. Overburen zijn met de boot op Le Petit Rhône geweest. Drie witte en één blauwe reiger gezien. De tocht was me door Tom al verboden. Op de camping heb ik al twee mussen gezien! Jammer van de nog steeds lichte, maar wel koude wind.

Maandag 9 oktober.
Blauw met frisse wind. Gisteravond opeens weer pijn in mijn zij. Stekende pijn die maar bleef duren. Kon er niet van slapen. Om één uur vannacht plasje gedaan en flesje Spa gedronken en opeens voelde ik de pijn minder worden. Ik ben bang dat de oorzaak van de pijn een niersteentje is. Héél lang geleden ook wel eens gehad en die zijn toen vanzelf weggegaan. Net zoals de Nederlandse overburen vanmorgen.

Goed nieuws : de wind gaat dinsdag liggen. En hopelijk de pijn in je zij ook. Volgens Hanneke moet je gewoon een extra pilsje drinken. 👋