Rondreis Corsica en Sardinië.

Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Het is weer zover!
Ik ga weer op stap. Mijn campertje heeft weer een geldig APK voor een jaar en ik heb een APK gekregen voor drie maanden.
De software van Canal Digital is weer up to date, dus ik heb overal TV-ontvangst.
De bedoeling is om eerst een paar dagen naar mijn vrienden in Savona te gaan en vandaar de ferry naar Corsica (Bastia). Als ik daar ben uitgekeken neem ik de ferry naar Sardinië.
Terug naar Italië de ferry naar Livorno. En dan nog een paar dagen Savona.
Op de heenreis heb ik (rustig) reisgezelschap. Die blijven achter in Savona.

Ik verheug me weer enorm op deze trip en zal regelmatig verslagen met foto’s posten. Bedenk wel; deze blog is in de eerste plaats mijn dagboek, waarvan ik na afloop een echt boek laat drukken.
Ook de GPS tracker zal weer actief zijn en dan kun je me volgen via:
Gebruikersnaam dekkerrien@hotmail.com
Wachtwoord hymer

In het hoofdscherm kun je knoppen indrukken en zie je via Planet Earth de omgeving. Het rode driehoekje van de positie aanklikken. In het extra scherm de blauwe coordinaten aanklikken. Je krijgt dan in de benedenhoek een schermpje met satelliet. Hierop klikken en zie dan!

Het viel toch weer tegen om de camper te laden; gelukkig heeft Ilona me de hele middag geholpen.
’s Avonds heb ik toch nog veel in de camper gegooid zonder het op te ruimen. Zie ik morgen wel.
Doodmoe om 21.27 uur naar bed.

Een heel fijne vakantie toegewenst met heel veel plezier, waarvan wij hier weer heerlijk mee gaan genieten. Ik kijk al uit naar je eerste verslag.

Ilse 2017-05-01 18:03:52

Fijn te horen dat je weer op reis kan gaan. En op de heenweg goed gezelschap. Geniet ervan en we kijken uit naar je verhalen. Zelf staan we sinds een week in midden-Portugal. Groetjes, ouwe reus!

Tom en Hanneke 2017-05-01 19:21:52

Was blij verrast de komende 73 dagen weer te kunnen genieten van een gezellig reisverhaal. Dat dit verhaal een heerlijke weerspiegeling mag worden van een in alle opzichten zonnige vakantie is onze wens uit Soest.

Toon Andriesse 2017-05-01 19:22:39

Wij zitten nu in Friesland en gaan morgen richting Duitsland verder een mooie reis toegewenst

geert jan en marike 2017-05-01 20:51:14

Goede reis en we volgen je. Wij vliegen de tweede week van juni naar Sardinie. Mooi eiland. Geniet ervan Groetjes Eugénie en Wim

Wim en Eugénie 2017-05-01 22:40:35

Fijn dat je weer op reis bent. We zullen je zeker volgen en genieten van je verhalen. Sardinië en Corsica staan ook nog op ons lijstje. Veel plezier, mooi weer en hou de boel heel.

Tom en Marianne 2017-05-02 06:16:23

Hele goede en mooie reis!!

Anja Arends 2017-05-02 09:12:11

Geweldig Rien je verhalen en je weer te volgen op je reis!!!! Hele fijne tijd en lekker genieten. Lieve groetjes

Ebelien 2017-05-02 11:42:03

We willen je een hele mooie reis toewensen. Een paar jaar geleden hebben wij die tocht ook gemaakt. Eerst Corsica daarna Sardinië en verder naar Sicilië. Corsica en Sardinië zijn het mooist. We kijken uit naar je verhalen en je mooie foto's. Dit wordt voor ons ook weer genieten. Goede reis en tot wederhoren. Wim en Tony.

Wim en Tony 2017-05-02 12:00:58

Super Neef, Dat wordt weer genieten voor je. En ik geniet mee, van je foto's en je verhalen. Heel veel plezier. Groetjes xxx