Zuid-Italie en Sicilië

Nederland, Amsterdam Zuidoost

Beste mensen,
Mijn campertje is weer gecontroleerd en gerepareerd. Alle vijf de diesel sproeiers vernieuwd en mooie nieuwe Michelin bandjes. Ook weer nieuwe remschoenen.
Opstapbeugel bij de zijdeur, trapje bij de cabinedeur; het is een echte bejaardenbus. Ook weer APK goedgekeurd.
Mijn APK gaf wat problemen, maar herkeuring eind juli is reeds geregeld.

Ik ga dus weer op pad.
De bedoeling is weer naar Italië, naar de hak van de laars en Sicilië.
Met de camper daar nog niet geweest.
Jullie kunnen me weer volgen via de nieuwe GPS tracker:
Gebruikersnaam dekkerrien@hotmail.com
Wachtwoord hymer

Geweldig, ik verheug me nu alweer op je verslagen! Een heel fijne reis toegewenst. Lieve groet, Ilse

Ilse 2018-05-05 16:48:25

Blij weer van je te horen. Klinkt als een behoorlijke trip. Goede reis en veel plezier en heel veel mooi weer gewenst. En we gaan je weer volgen.

Tom en Hanneke 2018-05-05 16:54:31

Goede reis Rien en goed weer terug!

Wim Vogel 2018-05-05 17:15:12

Fijne en veilige reis gewenst Rien, just follow the sun!

Peter 2018-05-05 17:29:32

Fijne veilige vakantie!

Anja Arends 2018-05-05 18:01:21

Ik had geen idee al weer zo gauw lekker mee te reizen -op het beeldscherm dan wel- naar zo'n fijne bestemming. Het "campertje" is dus goed verzorgd, maar is de chauffeur in die tijd ook prima door de molen gekomen? Ik wens je een fijne reis met veel positieve ervaringen, die ik graag wil meebeleven.

Toon Andriesse 2018-05-05 22:14:30

Een hele fijne reis toegewenst. Mooi weer en geen problemen. We gaan je natuurlijk weer volgen. Vergeet de kattenbrokjes niet, ze zijn er daar gek op!

Tom en Marianne 2018-05-06 09:53:41

Hallo Rien, we wensen je een hele fijne veilige reis.

Wim en Tony 2018-05-06 10:23:37

Goede en fyne reis veel plezier en lekker eten. Ja inderdaad als je extra voorzieningen aan je Camper moet aanbrengen (herkennen wij) "fijn dat het mogelijk is" is het wel een signaal. Sukkelen nog met R-arm. DOORGAAN Wij gaan weer genieten van je belevenissen HENNY EN KO

H&K 2018-05-06 14:22:59

Hoi Rien, Heel veel plezier op je nieuwe reis. Wees wel voorzichtig met je zelf. Verheug me nu al weer om je verslagen te lezen.