Weinig verandering

Duitsland, Ottweiler

Vandaag is broer Floor langs geweest. Rien heeft nu weer lekkere, schone kleren en alle andere noodzakelijke dingen uit de camper. Verder zit er echter helaas nog weinig beweging in. De fysiotherapie bezorgt hem nog elke dag de nodige pijn (en ademtekort). Hij heeft nog steeds pijn in zijn schouder waar nu het idee is dat het misschien toch geen eng virus beestje is, maar dat het misschien wel een ontstoken zenuw kan zijn. Zijn schouder doet nog steeds erg veel pijn, maar de doktoren houden hem onder controle. Kortom: eigenlijk weinig verandering. Onderzoeken lopen en het is af wachten wat dit alles oplevert. Het ziet er wel naar uit dat hij de komende dagen in elk geval nog vertroeteld zal worden door de lokale Duitse verpleegsters in Ottweiler. Zodra er meer nieuws is horen jullie meer.
Ik weet dat ik niet precies weet hoe dit programma werkt (heb ik tenminste inmiddels wel gemerkt). Het is dan ook niet meer zo'n mooi vloeiend verhaal als hij zelf altijd maakt, maar ik hoop toch dat jullie op deze manier een beetje op de hoogte blijven. Ik heb (nog) geen adres van Rien. Ook heeft hij nog steeds geen laptop en kan dus zelf niet reageren. Ik probeer wel steeds met hem in contact te blijven en alles door te geven.

Dankjewel Ilona voor de up-date. Wat attent van je. Groetjes en Beterschap voor en aan Rien.

Desirée 2019-06-19 18:41:59

Rien, heel veel beterschap!!

Anja Arends 2019-06-19 19:35:46

Wens Rien betetschap en sterkte. En jij bedankt voor het bericht. Sterkte Rien. Marysia

Marysia 2019-06-20 08:58:29

Wil je Rien namens mij een spoedig herstel toewensen? Ik had hem al gemaild maar dat leest hij hoogstwaarschijnlijk niet.

Lies 2019-06-20 09:39:03

Als Rien daar nog wat langer moet blijven kunnen we hem wel een ouderwets beterschapkaartje sturen. Ilona, weet jij het adres en de afdeling waar Rien ligt?

Tom & Hanneke 2019-06-20 10:00:57

Ook wij wensen Rien van harte beterschap. Na het uitblijven van wat verslagen met foto's hadden wij ook een donkerbruin vermoeden. Helaas !!. Alleen in een buitenlands ziekenhuis valt niet mee. Wim kan er over meevertellen. Hij heeft ervaring opgedaan in Oostenrijk. Hopen te horen hoe het verder met hem gaat. Hij had in ieder geval een slechter land kunnen treffen om ziek te zijn. Wens Rien veel sterkte en dat hij tussen de" prikken etc." goed kan uitrusten.

Wim en Tony 2019-06-20 11:45:41

Als reactie op dit laatste bericht: Ilona, je doet het geweldig. Ik ben er erg blij mee. Jammer dat we Rien niet wat lekker aan de praat kunnen houden om de tijd te doden. Van mij maar weer gewoontjes de allerbeste wensen voor de komende dagen met de hoop op snel een duidelijke uikomst wat precies de oorzaak is van alle ellende. Groeten uit Soest.

Toon Andriesse 2019-06-22 22:22:39

Dankjewel Ilona, wens Rien beterschap van ons en we hopen dat er snel verbetering voor hem komt. Groet uit Sardinië.

Eugénie Wim 2019-06-22 22:37:01

Super attent van je Ilona om ons toch op deze manier (weer) op de hoogte te houden. Je doet het goed. Thanks. Groetjes en nogmaals beterschap voor Rien.

Desirée 2019-06-22 22:52:02

Dank je wel Ilona dat je ons op de hoogte houd. Geef Rien een voorzichtige knuffel en doe hem de groetjes. Marysia

Marysia 2019-06-23 16:07:32

Het adres van Rien is: M.W. Dekker, zimmer 406, Ottweiler krankenhaus, Hohlstrasse 2, 66564 Ottweiler, Neunkirchen, Deutschland. Een kaartje en/of telefoontje zou zijn dag wel breken.