Dag 1.

Nederland, Amsterdam Zuid-Oost

Vanaf donderdag 22 oktober doe ik mee aan de Najaars Camper Tour des Moules 2015.
Een tourtocht door België en Zeeuws-Vlaanderen gecombineerd met lekker mosselen eten. Het wordt georganiseerd door www.uwcampertoergids.nl van Harry J. Wildschut.
Hij verkoopt trouwens mooie sterke wegenkaarten die niet scheuren.

Ik ben vandaag, dinsdag, al naar het zuiden vertrokken en hoop een plaatsje te vinden op de camperplaats in Brugge. Geen goedkope camperplaats maar gezien de ligging, naast de ring en dichtbij het centrum om rond te kijken en ’s avonds lekker te eten, de kosten waard.
Vertrokken om 09.06 uur en in kalm tempo naar Brugge gereden. Voor de zekerheid in België LPG getankt en een Lidl aangedaan.
Om 13.30 uur netjes geparkeerd op een grote en goed bezette camperplaats.
Jammer genoeg regende het meteen na aankomst. De prijs valt mee, winterprijs 19€ per nacht incl. water en stroom. De plaatsen zijn vrij smal, als ik binnen de lijntjes sta krijg ik mijn luiken niet meer open.
Naast de camperplaats is een grote en drukke busparkeerplaats. Aan de overkant is ook een camperplaats met bredere vakken, maar die ligt dichter bij de rondweg.
Veel Wifi, maar allemaal beveiligd; dus voor mij onbruikbaar.

Leuk, goede reis. Jammer van de regen. Bekende plaatjes uit Brugge overigens, we zijn er twee weken geleden nog uitgebreid gaan kijken.

Ilse 2015-10-28 17:20:12

Hallo Rien, ik lees dat je weer en ROUTE bent. Geweldig dat Belgie . Daar kun je pas lekker eten en drinken. Einde augustus jl zijn we met 6 vrienden en 3 DSen ook in West Vlaanderen en Brugge geweest.Prachtig land en fijne mensen. In ieder geval veel lekker eten met die Mosselen en een leuke tour. Groetjes Wim en Tony.

wimton.gaat.weg 2015-10-28 19:31:18

veel plezier Rien!!

Anja Arends 2015-10-28 21:01:55

Veel plezier en lekker eten dan maar. Hopelijk wordt het een plesante reis. Groetjes Marysia