Thuis

Nederland, Maastricht

Om negen uur opgestaan en om tien uur naar Martin gereden. De laatste kans om hem te spreken want half deze maand emigreert hij naar Griekenland. Gezellig bij zitten praten en toen op weg naar huis. Het laatste stukje van deze trip.
Een trip met vallen en opstaan. Letterlijk en figuurlijk. Door lichamelijk ongemak veel minder gezien dan gekund en gewild.
Eigenlijk mijn camper niet uit geweest.
Ik dank een ieder voor het commentaar en medeleven tijdens deze, misschien mijn laatste, camperreis.

Hoi Rien, blij dat je weer heelhuids thuis bent.

Marysia 2018-11-02 11:22:21

Welkom thuis. We waren vaak in gedachten bij je. Zorg de komende winter goed voor jezelf en wie weet, ben je toch volgend voorjaar weer op pad. Groetjes Tom & Hanneke

Tom en Hanneke 2018-11-02 11:53:26

Gelukkig heelhuids weer thuis. We hopen dat het thuis wat beter gaat dan in de camper. Hou ons op de hoogte. Groetjes.

Tom en Marianne 2018-11-02 12:00:41

Hoop van harte dat dit toch niet je laatste camperreis was.

Lies 2018-11-02 12:03:41

Fijn dat je weer thuis bent!

E&W 2018-11-02 12:30:54

Hoi Rien, Goed dat je weer thuis bent, heb vaak zitten lezen met een akelig gevoel!! Pas goed op jezelf!! Groetjes Anja

Anja Arends 2018-11-02 14:58:44

Fijn dat je goed thuisgekomen bent. Maar ik blijf toch hopen op een volgende camperreis voor je. Al is het alleen maar om je reisverslagen en je foto's, Lieve groet, Ilse

Ilse 2018-11-02 17:14:32

Gelukkig thuis. Waren wel ongerust. Hoop dat het gauw weer beter met je gaat. Pas deze winter goed op je zelf. En wij hopen ook dat het niet je laatste camperreis is. Genoten van je verslagen. Groetjes Geert Jan en Marike

Geert Jan en Marike 2018-11-02 20:38:10

Hallo Rien,, wij zijn blij te lezen dat je weer veilig thuis bent gearriveerd. Tijdens deze reis heb je toch vele ontberingen moeten meemaken en doorstaan .Dat is eigenlijk niet besteedt aan een Camperaar. Daarom hopen we voor je , dat je de aankomende winter weer kunt herstellen. We rekenen erop dat je je liefde voor het reizen toch nog voort kunt zetten. Heel veel groeten Wim en Tony.