De laatste loodjes.

Nederland, Amsterdam Zuidoost

Ook op de laatste dag wakker geworden met blauwe lucht. Maar het heeft vannacht wel geregend. Door het dakluik kwam veel water binnen en mijn bed was vochtig.
Deze camperplaats vind ik goed. ’s Nachts doodstil en hartstikke donker. Hele lieve mensen die echt belangstelling voor je hebben en de tijd voor je nemen. Een schitterende omgeving, bos, met veel wandel- en fietspaden.
Er worden zelfs herten en fazanten op het veld naast de campers gezien.
Geen douche, toilet of wasplaats en je staat op een betonnen plaat, maar de € 10,- meer dan waard.
Om 10.00 uur vertrokken en via de snelwegen weer naar huis. In België nog gas getankt. Al die weken maar 42 liter verbruikt en gas kost hier maar € 0,31 per liter.
Zonder diesel te tanken thuis gekomen. Moet wel snel aan de pomp, zal weer ongeveer 100 liter in kunnen.
Om 13.00 uur thuis gekomen na 246 Km.

Het was een leuke reis, al heb ik veel minder gezien dan ik gewild had.
Mijn mobiliteit is een stuk achteruit gegaan. Pijnlijk en snel moe, ik zal er mee moeten leren leven.

Eind augustus hoop ik weer op stap te gaan. Nog geen bestemming in gedachte, naar denk wel aan een mooi weer bestemming.

Fijn dat je weer veilig thuis bent Rien. Ik heb je verslag met plezier gelezen. Geniet ze thuis. Voor het mooie weer momenteel hoef je niet de deur uit. Groetjes xxx

Desirée 2018-07-18 18:28:05

Allereerst een welkom thuis. Rien, ik heb weer genoten van dit reisverslag, er zeker ook het nodige plezier aan beleefd. Zolang de krakkemikkigheid acceptabel blijft, blijf doorgaan. Ophouden ermee betekent maar al te vaak een definitief einde. Als gedwongen thuiszitter kijk ik uit naar je nieuwe reis eind augustus.

Toon Andriesse 2018-07-18 20:43:05

Hoi Rien, Blij dat je weer heelhuids thuis bent. Nu eerst maar weer eens bijkomen en genieten van dit onhollandse zonnetje. Heb met veel plezier je verhalen gelezen. Groetjes Marysia

Marysia 2018-07-18 21:02:18

Hallo Rien, we hebben weer genoten van je reisverslagen. Het was leuk om met je mee te mogen rijden. Wellicht dat jij en je Camper even mogen bekomen om er weer op uit te trekken zoals je schrijft. In beweging blijven dat blijkt toch een goede remedie tegen allerhande kwalen en kwaaltjes. Het verzet tevens ook je geest. Veel groeten van ons. Wim en Tony.

Wim en Tony. 2018-07-18 22:10:42

Hoi Rien, Veilig weer thuis! Met veel plezier en belangstelling je verslagen gelezen. Eind augustus met je camper weer op zoek naar een andere horizon. Prima plan! Groetjes

Tom en Marianne 2018-07-20 08:07:12

Jij ook weer thuis leuk om je verslagen te lezen en natuurlijk je foto's, ben wel erg benieuwd waar je augustus naartoe gáát. We hebben de 4 daagse week afgesloten en Marike heeft het voor de 10 keer geflikt, nu effe uitrusten en einde van de week maar weer opstap, het is zulk lekker weer, de groetjes en sterkte met het opruimen .