Dag 3.

Nederland, Terneuzen

’s Morgens vroeg regen, maar daar had ik geen last van. Toen ik opstond was het droog. Spullen opgeborgen, toilet geleegd en op slag van twaalven vertrokken.
Zeer rustig gereden en om om 13.30 uur aangekomen bij de eerste stop. Op het parkeerterrein en rond het bedrijf Caravan- en Camper Support in Axel staan we opgesteld. Mooie winkel is daarbij trouwens. Ik was de eerste maar al snel kwam de organisatie en andere camperaars.

Daarna kwam een tourtocht naar Terneuzen, naar de Skihal. Ik moest als eerste weg om 16.00 uur en mocht er 17 minuten overdoen.
Verkeerd gereden en deed er 21 minuten over. Maar toen was er nog niemand van de organisatie. Foutje.
In totaal doen er maar 16 equipes mee incl. 2 campers van de organisatie, niet kostendekkend. Maar wel een echtpaar met dezelfde camper als ik; en ze slepen een Smart mee achter een triangel.

Om 18.45 uur gaan we met de hele groep mosselen eten in het cafe van de Skihal. De gedekte tafels staan al uitnodigend klaar als we binnen komen.
De mosselen waren lekker, met drie verschillende sausjes, stokbrood en frieten. Eerste drankje van het huis en koffie met apfelstrudel toe. Lekker gegeten en precies op tijd terug voor Fenebarce - Ajax.