Dag 7

Nederland, Amsterdam Zuid-Oost

Wakker geworden van misthoorns en mijn telefoon om 08.30 uur.
Buiten een kleine koude witte wereld.
Jammer dat het uitzicht letterlijk de mist is ingegaan.
Foto’s gemaakt van de campers aan de dijk.
Ik vertrok als eerste om 09.30 uur richting huis. In totaal 632 km gereden.
’s Avonds bij vrienden gegeten. Inderdaad, mosselen om het af te leren.

Een leuk lang weekend in het mooie Zeeuws-Vlaamse land. Ik ben geen groepsmens maar dit was te doen. Complimenten voor Harry voor het vele werk wat hij, volgens mij, belangeloos heeft verricht. En dank aan Hans & Margreet voor hun activiteiten en het gladstrijken van kleine oneffenheden. Van harte aanbevolen de Campertour des Moules!

Hymer 2015-10-27 16:04:31

Goed plan hoor. Een weekje lekker buiten de deur eten. Nu naar de kerstmarkten in Duitsland? Het is maar een idee tje.

Tom Haenen 2015-10-28 17:42:20

Leuke trip, leuk verhaal. Rien kan dat wel! Al lezend kreeg ik steeds meer spijt zoiets niet zelf te hebben meegemaakt. Ik ben in ieder geval van plan de trip te imiteren.