Voorjaar 2019

Duitsland, Altenahr

Na 00.00 uur wakker geworden. Het stormt en regent nog steeds. Mijn campertje staat af en toe te schudden.
Een flesje Spa gepakt en mijn pilletjes geslikt, de schotel plat en het dakluik dicht.
Zo, ik kan weer slapen. Maar niet voor lang. Weldra voelde ik mijn darmen opspelen en heb tot 04.00 uur de tijd verdeelt tussen toilet en bed. Helemaal leeg gelopen.
Wakker geworden om 08.30 uur, nog steeds storm, plasje gedaan en gaan slapen.
Weer wakker geworden om 12.40 uur. Het stormt nog steeds.
Dit wordt dus een pyjamadag. Er is een camper naast me gaan staan met minder dan een meter tussenruimte. Dat lelijke witte ding verpest mijn uitzicht. Maar weer gaan slapen en om 15.25 uur opgestaan.
Genoeg geslapen. Happy Hour!

Het parkeerterrein is onderdeel van een fiets/wandelroute. De hele dag komen sportief geklede fietsers (allemaal met helm) op de meest uiteenlopende fietsen voorbij. Elektrische fietsen zijn hier het populairst. En ook veel verschillende wandelaars. Zojuist kwam het plaatselijk bejaardenhuis nog voorbij. Aan de gezichten te zien was het een verplichte dagbesteding.

Hoi Rien, Hopelijk is morgen het weer en je darmen weer rustig. Groetjes Marysia.

Marysia 2019-06-09 20:09:32

Hoi Rien, leuk te horen datje weer op stap bent, wij staan nu in Leeuwarden en kijken naar de fiets elfstedentocht en dan op familie bezoek verder dit jaar korte tripjes in nl en de 4daagse Nijmegen daarna nog onbekend. Ben je op de hoogte. Groetjes Geert Jan