We blijven positief!!

Duitsland, ottweiler

Ondanks dat het natuurlijk heel vervelend is om in een Duits ziekenhuis te liggen blijft Rien positief. Inmiddels is duidelijk dat zijn camper opgehaald gaat worden en terug gebracht naar de stalling. Wanneer er met Rien iets gebeurt is minder duidelijk. Uiteraard staat hij nog steeds onder controle. Van broer Floor hoorde ik dat hij ook nog een teen gebroken had, maar vanmiddag nog met Rien gebeld en daar heeft hij weinig last van. Ook had hij erg last van zijn knie. Daar bleek erg veel water in te zitten, maar sinds een paar dagen gaat dat weer een stuk beter.
Ook Rien zal op een bepaald moment wel weer naar Amsterdam komen, maar wanneer is nog onbekend. Probleem is momenteel dat hij nog steeds nauwelijks mobiel is en de optie "naar huis" is dan ook niet aan te raden. Alternatief is naar een ziekenhuis hier in de buurt, maar dan blijkt ineens dat men hier iemand die uit een buitenlands ziekenhuis komt eerst een week in quarantaine moet houden. Bovendien is een plek in een ziekenhuis kennelijk ook niet zo maar gevonden. Al met al nog problemen zat die opgelost moeten worden.
Maar ondanks alles blijft Rien erg positief. Hij merkt zelf dat er duidelijk verbetering in zit. Hij verveelt zich alleen wel, want er is weinig te doen.
Het adres van Rien is: M.W. Dekker, zimmer 406, Ottweiler krankenhaus, Hohlstrasse 2, 66564 Ottweiler, Neunkirchen, Deutschland. Een kaartje en/of telefoontje zou zijn dag wel breken.

Dankjewel, Ilona. Nu zijn adres bekend is, heb ik het gevoel tenminste nog iets voor Rien in zijn vervelende situatie te kunnen doen. Alle kleine beetjes helpen. 'Welterusten' voor straks en groeten aan Joost vanuit Soest.

Toon Andriesse 2019-06-25 00:21:35

We zullen Rien op de ouderwetse manier benaderen en zullen hem een brief sturen ! Onze dank voor de Up dates

Wim en Tony 2019-06-25 10:07:40

Post is al naar hem onderweg . Bedankt voor al je updates.