Alweer de laatste dag!

Griekenland, Θεολόγος

En dan is ineens de laatste vakantiedag aangebroken. Net even de ophaaltijd voor morgenochtend geverifieerd. Om half 8 morgenochtend komt de shuttle die ons naar het vliegveld brengt.

Maar eerst nog een dag om te genieten. Het wordt in ieder geval een stranddag. En naar alle waarschijnlijkheid één aan de andere kant van het eiland. We gaan eens even op de kaart kijken.
Zodra we uit de bergen kwamen zijn we gelijk rechtdoor richting zee gereden. We komen terecht bij een klein haventje met daarnaast wat tavernes in Afandou. Nog iets verder door is het strandje met een rotsige zee. We besluiten dat dit dan maar onze pleisterplaats is voor vandaag. Tenslotte schijnt overal de zon en is het water ook hier nat en verfrissend. We komen de dag wel door.😂

Alleen zijn die rotsen leuk om te zien, maar een crime om het water in en uit te komen. Het risico op snijwonden en een bloederig geheel als je uit het water komt is ruimschoots aanwezig. Op een gegeven moment is er een route uitgestippeld, tussen de rotsen door die minder risico met zich meebracht.

Half 6 deze dag pakken we op om terug naar Theologos te rijden. We willen namelijk ook, voordat we uit eten gaan, de koffers grotendeels ingepakt hebben. Maar ook nog even een borrel doen aan het zwembad. Leon zet mij daarom bij het hotel uit de auto, en hij brengt de auto terug naar de verhuurder Hiway, die ook praktisch om de hoek bij het hotel zit. Vervolgens schuift hij ook aan op een ligstoel bij het zwembad.

Morgen wordt een reisdag. Om half 8 's ochtends worden we bij het hotel opgepikt om naar het vliegveld gebracht te worden. We vliegen om half 11 terug. Hopen op iets minder vertraging dan op de heenweg. Beter nog, helemaal geen vertraging!

Vanavond nog 1x lekker Grieks eten, en dan zit het er bijna weer op.

Gaat snel he zo'n vakantie! Geniet nog van de laatste avond en goede reis terug morgen!

Sharon 2023-06-29 17:44:31

Vliegt altijd voorbij. Maar thuis is het ook niet erg.

lee-en-han-reizen 2023-06-30 06:12:58

Wat een heerlijke relaxte vakantie, jullie zijn alleen maar aan het genieten en de maaltijden uit de Griekse keuken maken het helemaal af, fantastisch zeg 🇬🇷 Al die leuke standjes, gaaf! Liefs en kus, Betty 💋

Betty Mulder 🙂 2023-06-30 15:29:01

Helaas zit het er voor deze vakzntie alweer op, Betty. Maar we hebben weer genoten!