Tis net vakantie!!

Griekenland, Θεολόγος

Zondag en zonnig. Wat kun je op vakantie dan beter doen dan van de zon, de zee en het strand te genieten. Dus dat gaan we dan ook maar gewoon doen. We zijn weer linksaf geslagen. Puur uit nieuwsgierigheid zijn we voorbij de plek gegaan in Kalavarda waar we van de week op het groene gras de dag hadden doorgebracht.

We komen dan door een soort niemandsland, op de kustweg. Met alleen hier en daar wat geiten. Pas bij Mandrika is er weer wat bebouwing en vooral veel kassen. Nergens een plek waar je aan zee kan komen, of een strandje met wat bedjes. Ook niet in Skala Kamiros, waar er in het haventje wel wat drukte heerst omdat met enige regelmaat boten vertrekken naar Chalki, een klein eilandje in de buurt.

We zijn dus onverrichter zaken weer dezelfde weg terug gegaan. Alleen wel op een andere plek dan van de week ons domicilie gekozen. Vandaag zitten we bij Taverne Pitropakis in Old Kamiros. Iets verder dan onze groene oase van eerder deze week. Ook daar weer heerlijk geluncht.

En de sleur sluipt er langzaam in. Weer om 5 uur de auto in om de laatste uurtjes zon bij het zwembad te pakken. Natuurlijk met een bubbeltje erbij. Daarna weer op zoek naar wat lekkers om te eten. Weer een dag voorbij!