Nog 1 dagje voor vertrek naar Rhodos

Nederland, Harmelen

Bijna onze vertrekdag, en een dagje om nog de laatste dingetjes te regelen en in orde te maken.
Zojuist online ingecheckt. Ik had al eerder de ruimbagage besproken en de stoelen gereserveerd, dus het inchecken was een formaliteit. Straks even mijn moeder gedag zeggen, laatste dingetjes in koffers en tassen doen en dan kunnen we helemaal alvast in de vakantie - modus gaan. Het weer van de afgelopen week, 28-30 graden en zon, lijkt hier in Nederland eventjes afgelopen. Morgen, op onze vertrekdag, wordt zelfs gesproken van onweer, en daarna iets koelere dagen, zo'n 26 graden. Tijd om even te vertrekken!!
Morgen vliegen we pas aan het einde van de middag, om 16.00 uur. Dus morgen een relaxte eerst vakantiedag, met evt. wat uitslapen, rustig aankleden, en rond half 1 richting Schiphol.
Vanaf dan houd ik ook weer mijn reisblog bij, elke dag.
Op naar veel zomerse lange Griekse dagen, met zon, zee, strand, en ook bezienswaardigheden, en natuurlijk heerlijk eten en drinken.

Rhodos, here we come!

Hey Hannie en Leon, Een hele fijne vakantie, geniet ervan.

Jannie 2023-06-19 11:10:45

Lieve Leon en Hannie, Wij net terug uit 🇪🇸 en wensen jullie een paar geweldige weken op Rhodes🇬🇷 . ☀️😎☀️🍻🍹

Gerard en Ans 2023-06-19 13:35:57

Dank je wel voor jullie goede wensen, Jannie en Ans en Gerard. We gaan zeker weer genieten!

lee-en-han-reizen 2023-06-19 15:09:39

Hey Hannie en Leon, Wij ook net terug uit 🇪🇸 en ook vanuit hier wensen wij jullie een geweldige vakantie toe💋

Jeroen 2023-06-19 18:47:35

Dank je wel, Jolanda en Jeroen. Wij gaan weer genieten, en hopen dat jullie dat ook gedaan hebben.

lee-en-han-reizen 2023-06-19 21:42:40

Hi Hannie en Leon, een hele welverdiende vakantie!!! En geniet er vooral van .( met droge voetjes 😉) Liefs van mij.

Jeannette 2023-06-20 17:20:55

Ook Jeannette bedankt voor je goede wensen..