Veel mooie natuur!

Verenigde Staten, Sonora-Jamestown Californie

Om 7 uur opgestaan en om 8.15 uur zaten we weer in de auto op weg naar Lake Tahoe South.
Onderweg bij een Safeway, net voor Lake Tahoe, even boodschappen gedaan, en een koffie gehaald bij Starbucks. Lake Tahoe is mooi en de omgeving zeker ook. Je hebt alleen niet veel mogelijkheden om bij het meer te komen. Er zijn langs de weg maar een paar toegankelijke strandjes, en daarnaast veel privé – toegangen.

We zijn ook nog even bij de ski – lift wezen kijken, maar deze draaide niet. Zomers kun je dus niet met de skilift boven komen. Daarna zijn we wel even een strandje opgelopen, en hebben een stukje langs het meer gelopen. We besloten om de scenic route via Dardanelle en de Sonora pas naar Sonora – Jamestown te rijden. Een hele mooie route met giga bergen, veel groen en veel beekjes / kreekjes en rivieren. We hebben genoten van de rit.

In Sonora- Jamestown aangekomen kon de tomtom het opgegeven adres van Motel Country Inn niet vinden. Daarom maar op de ouderwetse manier onze weg proberen te vinden. Daarna toch redelijk snel onze overnachtingsplek gevonden. Ook hier weer een grote fijne kamer met balkon gekregen. Daar hebben we heerlijk van de warme avond genoten.