In de herhaling.

Griekenland, Skopelos

Gisteravond door Skopelos stad gedwaald en genoten van de doorkijkjes en oude pandjes. Minder genoten van het klimmen en dalen, maar dat hoort erbij in zo'n stadje.
Gisteravond weerlichtte en rommelde het opnieuw. Een blik op de weersverwachting voor Skopelos voorspelt slecht weer de komende week. Dat is niet bemoedigend. Dus maar gaan genieten van elke mooie dag en elke zonnestraal!

We staan vanmorgen op met een zonnetje. Maar ook met een berichtje in de buurtapp dat onze buurvrouw Joke Klein is overleden afgelopen maandag. Een triest bericht op deze zonnige dag! We zijn ons daardoor nog meer bewust om te genieten van elk (mooi) moment!

Vandaag gaan we in de herhaling, en weer naar het strand van Panormos. Alleen bij een andere uitbater van strandstoelen, dus zien we de baai weer vanuit een andere hoek. Maar genieten van het mooie weer, zolang ons dat deze week gegund wordt!

We hebben vandaag af en toe wat wolkjes gezien. Maar van slecht weer was absoluut geen sprake. Stilletjes hopen we dat de voorspellers er voor de rest van de week ook zo naast zitten. We kijken per dag wel hoe de vlag erbij staat.

We genieten in ieder geval nog volop!