Incheck gedoe!

Nederland, Harmelen

Vandaag gezorgd dat ik op tijd achter de computer zat om in te checken en de stoelen voor morgen te reserveren. Maar bij het inchecken loop ik vast, omdat voor mij, volgens zeggen, de Esta niet in orde was😐.
Dit toegangsformulier voor de VS is een essentieel onderdeel voor de reis naar Amerika. Zo'n Esta is normaliter 2 jaar geldig. Maar als er iets verandert, bijv. een ander adres of een nieuw paspoort, zoals in mijn geval, moet er een nieuwe worden ingevuld. Dit was in april al ingevuld, betaald en goedgekeurd.

Nu blijkt dat Leon bij het invullen in het paspoort nummer twee O's heeft ingevuld, terwijl ik bij het inchecken twee nullen heb ingevuld. Dan komt dat niet overeen!!

Uiteindelijk bij het incheckformulier de nullen gewijzigd in O's. Toen kon ik eindelijk de stoelen gaan reserveren.
Degene die ik het liefst wilde hebben waren inmiddels weg, dus toen maar wat anderen uitgezocht.

Mijn koffer is dichtgeritst, bij Leon moeten er nog wat noodzakelijke opladers in, dus we zijn er praktisch klaar voor!

Lieve Hannie en Leon. Een hele fijne vakantie. Geniet er van. Groeten Eddy en Jannie

Jannie Gort 2016-05-22 18:04:49

Dank je wel, Jannie en Eddy. Gaat helemaal goed komen.

lee-en-han-reizen 2016-05-22 20:39:18

00,OO,oo fijne vakantie en geniet gr ries , josé en zef

ries 2016-05-22 23:12:11

Dank je wel, het genieten gaat zeker goedkomen!