De autoreis begint!

Verenigde Staten, Geneva NY

Gewoon weer om 7 uur op na een goede nacht. Laatste keer ontbeten in The Leo House. Het is een transfer dag vandaag. We worden rond 9 uur opgepikt voor de transfer naar Vliegveld Newark. Vanaf daar hebben we nl. de auto gehuurd. De Airlink shuttle is keurig op tijd en heeft een vrolijke chauffeur. Heeft zijn hele bus vol Nederlanders en Duitsers
Geanimeerd gesprek gehad met jong Nederlands stel, die al verschillende steden hadden bezocht, en nu als afsluiting met de auto naar Toronto gingen.
Om half 10 zijn we al bij het vliegveld, en met de airtrain zijn we in no time bij de autoverhuurder Hertz in dit geval.

Hier de gebruikelijke pogingen om je te upgraden, en extra verzekeringen aan te smeren. Maar Leon weert zich kranig! Om tien uur zitten we in de auto. Op naar Geneva, onze eerste overnachting na New York.
Onderweg af en toe een stop. Want de omgeving is verbazingwekkend mooi. Ook nog even geshopt, om voorraad in te slaan. Alleen het belangrijkste, de weggooi-koelbox nog niet gevonden. Toch straks nog even een Walmart opzoeken.

Onderweg, vlakbij Monticello, geluncht met een chickenburger en een milkshake bij de Burgerking. En daar kwamen we zowaar het jonge stel van vanmorgen weer tegen. Wel toevallig.
Daarna weer een eind doorgereden. Bij Binghamton zou een grote supermarkt moeten zitten. Dus daar heen, maar de supermarkt niet gevonden! Dan maar weer verder, en kijken of we in Ithaca een Walmart kunnen vinden. Dit lukt zowaar en uiteindelijk de koelbox gevonden. Gelijk een lekkere salade en gegrilde kip voor het avondeten gekocht.

De omgeving wordt steeds mooier want we rijden in het Fingers Lake district en het is genieten! Van de oorverdovende rust en de omgeving.

We rijden namelijk op de Scenic Byway Cayuga Lake. Jammer dat t al zo laat is, anders hadden bij het meer waar we even uitgestapt zijn, ons avondeten opgegeten. Maar het is kwart over 7 inmiddels en we hebben nog een uur te gaan!
Om 8 uur zijn we in Geneva. En om half 9 zitten we heerlijk te smullen op onze kamer van de kip met salade.
Vanavond nog even inlezen voor morgen. Op naar Niagara Falls! !