Alweer vertraagd, aansluiting gemist, koffer niet aangekomen! !

Nederland, Amsterdam

We vertrokken uiteindelijk om 5 over twaalf uit Las Vegas. De verwachtte aankomsttijd in Londen is half 6! Dat gaat dus weer mis voor de aansluitende vlucht naar Amsterdam. Ik ben benieuwd wat British Airways in Londen voor ons in petto heeft.

Ik baal inmiddels flink, want mijn persoonlijk filmschermpje doet het niet. Ik kan dus geen films ed. kijken. Ik heb altijd moeite met slapen. Daarom ben ik enigszins afhankelijk van de films om de 10 uur een beetje door te komen. Weet nu echt niet wat ik moet gaan doen!

Waarschijnlijk omdat we zo laat vertrokken, en ik toch niets beters te doen had, heb ik toch nog redelijk geslapen. Op een gegeven moment aan de stewardessen gevraagd of ze al iets wist van een om boeking van onze vlucht. Maar ze konden mij nog geen informatie geven.

Uiteindelijk landen we om kwart over 5. We mogen niet direct uitstappen, omdat er iemand aan boord ziek geworden was. Daarvoor was een ambulance opgeroepen. De verpleegkundigen moesten de tijd en de ruimte hebben om eerst de patiënt te onderzoeken.

Toen we eenmaal mochten uitstappen, zijn we maar gewoon de route richting de gate gaan lopen, alsof we de vlucht nog zouden halen. Dat ging goed tot net voor de douane. Daar werden we teruggestuurd, omdat we te laat waren! ! Duh!!

Er stond een gigantische rij bij de balie voor de om boekingen. Echt absurd lang! We daalden een beetje, en wrrden vervolgens aangesproken door een meneer van British Airways. Hij zou even kijken of we misschien al om geboekt waren.

Dit bleek echter nog niet het geval, maar hij ging even wat regelen! Het duurde even, maar uiteindelijk waren we om geboekt naar een vlucht om 8 uur. Dat betekent weer een vertraging van 2 uur, waardoor het totaal uitkomt op op ruim 4,5 uur. Maar het betekent ook dat we vanavond wel thuis zijn!

Nu nog hopen dat de omgezette vlucht wel op tijd vertrekt! Dat doet hij inderdaad, en om 10 uur landen we weer op Nederlandse bodem. Heeft allemaal weer veel te lang geduurd. Voorlopig vliegen we niet meer met British Airways.

Denk je alles gehad te hebben! Komt Leon's koffer niet van de band. Hebben ze hem dan toch niet uit het gemiste vliegtuig gehaald? Nog even wat langer gewacht, en hier en daar eens geïnformeerd, maar bij de bagagebanden komt hij niet boven water.

En dat blijft zo! Aangifte van vermissing gedaan en we hopen dat hij de komende dagen boven water komt.
Nu maar naar huis, even bijpraten met onze zoon, en lekker naar bed.

Hoi Hannie en Leon, als ik jullie reisverslagen lees, hebben jullie een fantastische vakantie gehad. Beetje jammer dat Leon zijn koffer zoek is, maar gelukkig weer gezond en wel thuis. Groetjes en tot snel Jannie

Jannie 2016-06-14 11:37:10

Inderdaad een heerlijke vakantie gehad, die heen- en terugreis buiten beschouwing gelaten! Maar inderdaad gezond en wel weer thuis. Tot gauw!!

lee-en-han-reizen 2016-06-14 20:00:45

Ach joh, wat maakt het uit....die koffer bedoel ik. Nee zonder gekheid het is altijd vervelend als dat gebeurt. Maar jullie hebben een zeer lange en eigenlijk best luxe vakantie gehad. Wij hebben ongeveer dezelfde reis ook eens gedaan en snappen dat het fantastisch was. Hannie en Leon tot zondag, we kijken er naar uit.

Martine van der Meer 2016-06-18 17:52:33

Dank je voor de reactie, inderdaad een heerlijke vakantie gehad!! Zie jullie zondag.