Dagje zon,: zee, strand en lekker eten.

Griekenland, Kardamena KOS

Gisteravond lekker gegeten bij een gastvrij restaurant Krista's langs het strand. Bij vertrek nodigden ze ons uit om toch vooral bij hen de strandbedjes te proberen. Dit is bij hen gratis, met natuurlijk de achterliggende gedachte, dat je je natje en je droogje gedurende de dag bij hen zou gebruiken.

We zijn de beroerdste niet, en we zijn dus 's ochtends om half 10 bij het strand, en hebben nog volop bedjes om uit te kiezen.
Dit wordt een lekker lange stranddag!

En dat klopte ook. Het was warm vandaag. Dus regelmatig de zee in om af te koelen, lekker lezen. Een frappe tussendoor. Rond half twee aan een meer dan uitgebreide lunch en om 6 uur weer richting ons hotel. Op het balkon even staan kletsen net onze oudere, zeer platpratende, Engelse buren. Ook deze meneer kende Nederland goed. Gewerkt in Rotterdam, en een tijdje gewoond in Brielle. Ze waren Griekenland liefhebbers, maar ze vonden de vliegreis te lang worden, 4,5 uur vanuit Engeland. Volgend jaar gaan ze naar Portugal. Ook mooi en maar 2,5 uur vliegen vanuit Engeland! Als ik dan zeg dat we ook elk jaar naar Amerika gaan, dus > 10 uur in het vliegtuig zitten, begon de beste man te zuchten. ZIjn zus woont in Amerika, en hij is er nog nooit geweest, omdat hij het echt te lang vliegen vindt. Opmerkelijk!!
Rond acht uur op pad om een restaurantje op te zoeken. En dan is er weer een dag voorbij.