Letterlijk Zondag.

Griekenland, Kardamena Kos

Het is om half negen rise and shine vandaag. Ook vandaag wordt het een stranddag. Omdat we ervan uitgaan dat het op zondag extra druk is bij de highlights op het eiland heeft het weinig zin deze vandaag te bezoeken. Ruim voor 10-en zitten we dus weer op onze strandstoelen.
Dezelfde als gisteren, want dat beviel prima.

Vanaf daar zien we busladingen toeristen. Deze krijgen van de begeleidende gids een heel verhaal over het vulkaan eiland Nysiros, waar we vanaf het strand op kijken. Vervolgens verdwijnen ze in ganzenpas achter de gids aan naar een van de "piratenschepen". Daarmee varen ze naar Nysiros om daar de rest van de dag door te brengen.

Wij brengen de dag weer heerlijk door aan het strand. Dippen af en toe in het (koele) zeewater. Lunchen op een van de nabij gelegen terrasjes. Rond half 6 breken we op. Als afsluiter duiken we nog even het hotel zwembad in. Deels om daar ook eens geweest te zijn, en deels om het zout van ons lichaam te spoelen. Dan is het om half 7, als ook bij het zwembad de zon verdwenen is, tijd voor een drankje op het balkon. Met uitzicht op het verdwijnende daglicht boven zee.

Straks weer op zoek naar een restaurant om lekker te eten. Wie zegt dat we het niet goed hebben?😉 En we zijn pas op de helft.