Beaches, ocean and shores

Verenigde Staten, Ocean Shores

Even lekker relaxed opgestaan. Leon besloot een strandwandeling te maken rond een uurtje of 7, en ik heb me nog eens omgedraaid. Geen transfer vandaag, dus wat rondtoeren in de buurt van Ocean Shores.
Toen Leon terugkwam van zijn wandeling had hij een koffie voor me meegenomen. Daarbij zeg ik bewust niet: een lekkere bak koffie😐. Maar het was een cafeïne shot, dus het voldeed.

We besluiten buiten het hotel te ontbijten op een picknickplaats bij de kust.
Ondanks dat t mooie weer ons even in de steek heeft gelaten. Het is somber en een beetje fris. Naar een picknickplaats was het lang zoeken, maar wel gelijk heel Ocean Shores en omstreken gezien.
Het blijft koud en winderig, dus toe we eindelijk een tafel vonden om te ontbijten, was het een hele snelle hap.

Wel hier en daar even gewandeld en winkeltjes gekeken. Ook nog even doorgereden naar Hoquiam en Aberdeen. Maar ook daar was niet veel te zien en te beleven. Van het geplande dagje aan het strand is weinig terecht gekomen.
Dan moeten we ons maar weer in het hotel en op onze kamer vermaken. Daar o.a het kaartje gelezen dat op de kamer staat, met instructies over hoe te handelen als er een tsunami plaatsvindt.
Ik ben voorbereid! Komt goed.