Nog een dagje niks!!

Verenigde Staten, Las Vegas Nevada

Allebei weer om 8 uur opgestaan. Gaan eerst even lekker naar het zwembad. Voor vanmiddag hebben we nog geen vastomlijnde plannen. Maar we zullen ons in ieder geval niet vervelen!

Onverwacht toch maar even het brunch buffet hier in het hotel meegepakt. Daarna naar het Bellagio, via het Ceasar Palace. Daar zie ik dat we net te vroeg weg zijn voor het optreden van o.a. Afro Jack, Martin Garrix, Tiësto enz.

Bij het Bellagio de binnentuin ( the Conservatory ) naast de lobby, en de lobby zelf, weer bekeken. Thema is ditmaal: de zee. Altijd goed voor een paar leuke foto's.

De rest van de middag rond gehangen in Harrah's en The Linq.
Om een uurtje of 6 er klaar mee. Een bijna onbetaalbare borrel en chips gekocht voor op de kamer.

De tijd genomen om de koffers grotendeels in te pakken. Straks nog ff proberen online in te checken, en de stoelen te reserveren. Zou niet gek zijn als dat lukt!

Heel verhaal, mooie foto's. Hopelijk is het inchecken gelukt. En goede reis terug. Tot gauw.

Jeannette 2016-06-12 15:16:51

Dank je, alleen die goede reis terug is niet helemaal gelukt. Tot gauw!!