Bey bey Laughlin, hello Las Vegas!

Verenigde Staten, Las Vegas NV

Opnieuw lekker rustig opgestaan. We staan nu echt in de relax-mode.
Tijd om de Roadtrip - indrukken weer een plekje te geven, en nog even een weekje helemaal niets te hoeven. En de koffer in de hoek van de kamer te laten.

Zoals gebruikelijk is het stralend weer met een strak blauwe lucht. Het wordt vandaag weer een graadje of 35, dus goed smeren op de kale bats van Leon.

Het is ruim anderhalf uur rijden naar Las Vegas. Het is half 10 en we besluiten gewoon te gaan rijden. Misschien kunnen we wel eerder inchecken in het Treasure Island hotel, en anders vermaken we ons wel.

We stoppen nog even bij de plaatselijke winkel om een broodje voor het ontbijt te scoren. Die eten we wel op bij een mooi plekje op de route, welke we niet voor het eerst rijden😉. Dat mooie plekje vinden we bij een nieuwe rest area bij het South Nevada Visitorcenter langs onze route. Om kwart over 10 zitten we aan een picknicktafel. Ik onder de overkapping in de schaduw en Leon in de zon.

Rond 12 uur sta ik bij de balie van Treasure Island, en vraag of ik al kan inchecken. Dat kan, maar dat kost $40. Of ik moet over een uurtje terug komen. Nou, dan doen we dat maar, die $40 is snel verdiend. Ondertussen schrijven we ons in bij de playersclub, spelen een rondje met de $5,00 die we gratis hebben gekregen als nieuwe leden. Daarmee winnen we allebei zo'n 15 dollar.

We lopen nog wat rond om het hotel te verkennen. Voor we het weten is het 13.00 uur en kan ik achteraan aansluiten om in te checken. Het valt mee, deze keer, want binnen een half uur sta ik aan de balie. Daar "misbruik " ik Leon's verjaardag om een mooiere kamer met uitzicht te krijgen.

Of dat echt geholpen heeft, weet ik niet. Maar de kamer is mooi, op de 28e verdieping, met uitzicht op een gedeelte van het Venetian. We ruimen eerst onze kleren even in de kasten. Drinken een colaatje. We kijken ook even hoe we de MyVegas coupons, bij elkaar gespeeld met de MyVegas app, gaan
gebruiken. Vanavond gebruiken we de 2for1 diner buffet bij het naastgelegen Mirage

Om drie uur zitten we bij het (drukke) zwembad, tot een uurtje of 6. Het is warm, maar er zijn soms ook extreem harde windstoten. In ieder geval redelijk uit te houden. Het is nu half 9 en we zitten aan het toetje en de koffie in het Mirage. Nog een zwoele avond voor ons!

Klinkt goed. Maar als ik dit schrijf zijn jullie al een paar dagen verder. Ik moet nl nog wat inhalen om te lezen.😉