Heeele grote bomen!

Verenigde Staten, Visalia Californie

De dag liep nog even niet zo lekker. We moesten tanken en dat ging niet vanzelf, en de tomtom weigerde dienst. Aangezien we niet lekker uitgeslapen waren was het even niet zo gezellig:-((
Gelukkig wisten we de redelijk korte route voor vandaag uit ons hoofd, dus rijden maar.
Eerst op weg naar Sequoia, het National Park met de giga bomen.
Onderweg een stop gemaakt bij een Walmart, om de lunch te kopen.
Sequoia is een National Park, dus daar hebben we gelijk de National pas gekocht om de rest van onze trip gebruik van te maken.

Wat een schitterende omgeving, en indrukwekkend park. Zoveel moois gezien, natuurlijk ook de beroemde bomen, General Sherman enz. Echt de gehele dag, van 11 tot 16.30 uur in het park zoekgebracht.

Sequoia en Kings Canyon NP lopen in elkaar over. Maar uiteindelijk besloten Kings Canyon over te slaan. Misschien voor een volgende trip aan de beurt.
We wilden namelijk iets vroeger inchecken in ons volgende hotel in Visalia.

De tomtom deed inmiddels weer wat hij moest doen, dus via een mooie landelijke route
( scenic byway ) richting Visalia gereden.
Onderweg kwamen we nog een Vallartes tegen. Dit is een mega Mexicaanse super super!!
Daar even wat drinken en hapjes ingekocht voor op de kamer en voor onderweg.

Aangekomen bij de American Best Value Inn in Visalia was de kamer een verademing ten opzichte van de kamer in Bakersfield.
Het was geen supernieuwe moderne kamer, maar hij was groot, ruim en van alle gemakken voorzien en….. een werkende airco!

Het hotel ligt om de hoek van het centrum van Visalia, dus lekker wandelend op zoek naar een hapje eten. Ondertussen genietend van het leuke dorpje.
Echt heerlijk gegeten bij Pizaro, een Italiaans eettentje met alleen verse gerechten.
Pizza belegd met alleen verse producten, echt heerlijk!!
We kwamen nog wat slaap tekort, en dat was te merken. Om 22 uur zakten we allebei door onze hoeven, dus lekker naar bed.