Nog 1 week te gaan!!

Nederland, Harmelen

Nu komt het echt dichtbij. Volgende week om deze tijd zijn we onderweg naar New York en gaat onze rondreis echt beginnen.
Nog wel het een en ander te regelen en te doen deze week, dus ik vermoed dat hij voorbij vliegt.
Vanaf volgende week zijn de verhalen te volgen. Ik probeer dagelijks een verslag te plaatsen, als WIFI tenminste beschikbaar is!

We beginnen met drie dagen in New York, waar we in ieder geval Top of the Rock geboekt hebben. Een uitzichtpunt in het Rockefeller center, voor een birdsview over New York en omgeving.

Wat we ook geboekt hebben is een rondvaart van 2,5 uur rond Manhattan om New York, het Vrijheidsbeeld, the Brooklyn Bridge en al die andere bezienswaardigheden vanaf het water te bekijken.

Dus de lucht en het water zijn al vertegenwoordigd in ons bezoek. We hopen echter ook down to earth te blijven bij alle dingen diewe gaan doen. Dus dat is ook geregeld.

Degene die de uitnodiging hebben geaccepteerd wens ik veel leesplezier, en een beetje meegenieten met onze reis.