Las Vegas, here we come again!

Verenigde Staten, Las Vegas Nevada

Iets betere nacht gehad, dus voel ik me ook wat beter. Het is wat bewolkt in Kanab, maar voor in de auto s dat niet zo erg.

Voor we echt onderweg gaan naar Las Vegas even gestopt bij de supermarkt en nog wat leeftocht gekocht en drinken voor onderweg en in de hotelkamer in Vegas.
De planning was eigenlijk om weer een keertje in Zion NP te stoppen, maar we zijn niet heel vroeg vertrokken, en helemaal jofel voel ik me nog steeds niet.
Dus deze keer skippen we Zion, volgende keer beter.

Op naar Las Vegas. Rustige reis gehad en rond twee uur bij ons hotel Excalibur aangekomen. Zijn we al eerder geweest, maar we vinden het een prettig hotel.De auto geparkeerd in de parkeergarage, en alle koffers en tassen bij elkaar gezocht. Het hele hotel weer door met alle bagage, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Het inchecken duurt ook weer even, er staat wel een rij. Maar ook dat weten we inmiddels. Rond drie uur zijn we op onze kamer, en gaan daar eerst alle tassen uitpakken, en de kleren een plek in de kasten geven.
Dan zijn we klaar voor 6 dagen Las Vegas, gaat weer helemaal goed komen. Love Las Vegas.