Vertrek komt dichtbij!

Nederland, Harmelen

Onder het genot van een bakje koffie nog even kijken of er belangrijke mailtjes zijn, alvorens de laptop ook de vakantie - stand te zetten.
Zit er in de mail een bericht van Austrian Air, waarmee we morgenochtend vroeg gaan vliegen.
Ik vermoed dat het een melding over een vertraging was, maar het is een "indekmail", i.v.m. de te verwachten OV staking morgen.

"Lieber Fluggast,
Am 28. Mai kommt es zu Streik im öffentliche Verkehr in den Niederlanden. Dies hat voraussichtlich erhebliche Auswirkungen auf die Anbindung des Flughafens Amsterdam Shiphol.
Sie werden gebeten extra Zeit für die Anreise zum Flughafen einzuplanen. Ebenfalls ist mit Flugverspätungen von und nach Amsterdam zu rechnen.

Dear customer,
Announced Public Transport strike in the Netherlands for May 28 will have severe affects on the public transport connectivity of Amsterdam Shiphol airport. Please allow extra time when travelling to the airport. We also estimate flight arrival and departure delays for that day.

Best regards
Your Austrian Team"

Ik hoop, gezien de tijd dat we uit Amsterdam vertrekken ( 7.00 uur 's ochtends), dat we geen last hebben van vertragingen e.d.
Dus straks nog proberen wat te slapen ( half 3 gaat de wekker! ) en hopen op een voorspoedig begin van de reis.
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.