De laatste loodjes!

Nederland, Harmelen

Het is eindelijk gelukt om bij Austrian Air online in te checken! De vlucht van Amsterdam naar Wenen kon ik vanmorgen vroeg al inchecken.
Twee plekken voorin het vliegtuig gekozen. We hebben namelijk maar een uurtje om over te stappen in Wenen, en hoe dichter bij de uitgang, hoe eerder we weg zijn uit het vliegtuig.

Het online inchecken voor de vlucht van Wenen naar Miami was wat moeilijker. Eerst vanmorgen rond 11 uur al geprobeerd. Toen kon er, volgens de berichten, nog niet online worden ingecheckt. Daarom eerst maar even moeder Mien gedag gezegd.
Toen ik rond half 1 weer een poging waagde, kon er wel worden ingecheckt.
Alleen toen weer gezever over de Esta, de afgegeven toestemming // autorisatie van de USA, nummers die niet zouden kloppen e.d. Uiteindelijk, rond half 3, heb ik de boarding passen uit kunnen draaien.

Dus nu zijn we er echt klaar voor. Mijn koffer zit al dicht. Die van Leon moet nog aangevuld worden met opladers, reserve TomTom ed.

Vanaf dinsdagochtend, hèèl vroeg, ga ik weer een reisverslag bijhouden.
Dit doe ik via een app op mijn telefoon. Hierbij zie ik niet de reacties die jullie evt. schrijven. Dat kan ik alleen zien als ik op de tablet Pindat open. Dus een reactie van mij op jullie vragen en opmerkingen kan wat op zich laten wachten. Maar ik vind het altijd leuk om te zien dat we gevolgd worden!

Hadden je net gemist bij Ma, heel veel plezier daar.... beetje jaloers, weer een hele trip. GrRM

Sieb en Rene 2019-05-27 08:57:11

Hallo Sieb en Rene, Dan zijn we elkaar inderdaad weer net misgelopen. Jullie kunnen in ieder geval weer "meegenieten" met het reisverslag. We spreken elkaar weer! Groeten Leon en Hannie

Hannie, 2019-05-27 15:07:16

Tis me wel een gedoe zo op het laatst. Maar het is je gelukt! Een hele mooie en fijne reis geweest. En ik zal je verslagen lezen. Geniet vooral en tussendoor relaxen!🙋🏼‍♀️

Jeannette 2019-05-27 18:09:05

Hallo Jeannette, Het is inderdaad gelukt. Nu alleen hopen dat de OV staking morgen geen roet in het eten gooit. Austrian Air stuurde zojuist al een waarschuwing, om voldoende tijd te nemen om naar Schiphol te komen. En ze gaven voor alle zekerheid al aan, dat de stakingen mogelijk van invloed kunnen zijn op de vertrek- en aankomsttijden. Nu vliegen we vroeg (7 uur) dus ik hoop dat we er geen last van hebben. We gaan in ieder geval genieten, en leuk dat je weer meeleest! Groeten Leon en Hannie