Wij zijn weer thuis

Nederland, Zuidlaren

Aan alle goede dingen komt een eind… goed ook, zo blijven wij appreciëren de bijzondere momenten. Om 10.30 zijn wij helemaal gereed, wij trekken de deur achter ons dicht en stoppen de sleutel, zoals gevraagd, onder de bloempot (het bestaat nog). Wij gaan bij het ontbijt de dagelijkse ochtend vogelconcert missen, in het bijzonder de merel die altijd de boventoon voert. Onderweg naar huis maken wij een tussenstop in Leek waar Henk (neef van Jan) en zij vrouw Gerrie ons verwachten voor de lunch. Zij zijn, net als wij ervaren “globetrotters”, snel gaat het gesprek over de gemaakte reizen en waar wij nog graag zouden willen rondzwerven. Om 18.00uur komen wij thuis na een veilige en rustige reis. Aan mijn lezers, bedankt voor jullie belangstelling, het motiveert mij om ermee door te gaan bij de toekomstige reizen. Ik reageer niet via de blog op de geplaatste reacties maar weet dat ik het zeer waardeer. Tot een volgende keer.

Welkom thuis 😊

Lidy 2021-07-23 22:39:41

Dank je wel Lidy en bedankt voor je reacties. Knuffel van ons.

JenS.onderweg 2021-07-23 23:07:29

Goed geblogd syl!!! Het was soms net of we er zelf bij waren ...