Anders dan gepland

Curaçao, Jan Thiel

Over de vogels zal ik het niet meer hebben, het went wel daarentegen blijven de blaffende honden vreselijk irritant. Vanaf donderdag 25 januari hadden wij een auto besteld voor vier dagen omdat we meer van het eiland wilden zien. Helaas zijn wij genoodzaakt om alles te annuleren. Ik ben 24 januari op mijn oudejaarsdag ziek geworden, veel hoesten en hoge tot zeer hoge koorts die drie dagen heeft aangehouden. Ik zal niet in details treden maar geloof mij ik heb het flink te pakken. Vandaag lijk ik koortsvrij te zijn maar te verzwakt om iets te ondernemen. Jan heeft zijn handen vol aan mijn verzorging gehad en begint hij zelf ook al te hoesten, ik vrees dat ik hem aangestoken heb. Het is helemaal anders gelopen dan wij het gepland hadden, wij balen er enorm van en wij willen nu maar één ding.... Naar huis gaan. Er komen zeer waarschijnlijk geen verhalen meer over deze reis.

Balen idd Veel sterkte voor jou En je verpleger Tot in nl 😘

Monique 2018-01-28 09:55:12

Wat ontzettend naar! Sterkte allebei. 😘😘

Lidy 2018-01-28 10:08:41

Oh wat akelig!!! En jammer van zo'n reis...............Vermoedelijk was je al besmet in Nederland met zijn griepgolf die nog steeds heerst! Sterkte voor jullie allebei!