Wij zijn weer thuis

Nederland, Paterswolde

Wij zijn vanmiddag weer thuis gekomen. Over de laatste drie dagen heb ik eigenlijk niets te vertellen, het is vooral kilometers vreten daarom kiezen wij op de terugreis voor de tolwegen om op te schieten. Onze gevoel is heel ambivalent, wij zijn blij om weer huisvaart af te reizen en onze "gewone" leven weer op te pakken maar ook weemoedig om dit prachtige stuk Frankrijk te verlaten. Wij zijn moe, moe van veel reizen maar vooral moe van alle indrukken die wij opgedaan hebben, er is in die regio zoveel te zien zoveel te beleven aan cultuur en natuur, wij hebben er maar een klein stuk van mogen proeven. De zachte regen die op onze laatste avond in Frankrijk valt symboliseert onze gemoedstoestand. Zaterdagmiddag komen wij aan in Paterswolde waar Lommy en Wietske benieuwd naar onze verhalen op ons zitten te wachten. Wij brengen onze laatste "campernacht" in Paterswolde door en zondagmorgen na het ontbijt reizen wij met eigen auto naar huis. Wij hebben een fantastische drie weken beleefd. Sacha en Nol bedankt voor de gezelligheid. Lommy en Wietske bedankt voor het mogen gebruiken van jullie comfortabele huisje op wielen, wij stellen het zeer op prijs. Trouwe lezers van mijn blog bedankt voor jullie aandacht en... Blijf alert over een aantal weken een nieuw verhaal over....