Op naar Vancouver Island

Canada, Nanaimo

Vandaag kunnen wij uitslapen als wij willen, wij hoeven niet vroeg op stap. Wij hebben, dat wil zeggen IK (als groepsleider) heb, via internet, passage gereserveerd voor de boot van 15.10uur, voor 3 campers en passagiers (de vierde koppel heeft het zelf geregeld). Het heeft de hele nacht geregend en het gekletter van de regen op het dak van de camper heeft mij de hele nacht waker gehouden. Van uitslapen komt er sowieso niets, inmiddels ben ik gewend om vroeg uit mijn nestje te komen. Tegen 10 uur beginnen wij aan onze tocht naar Vancouver waar wij op de Ferry inschepen voor onze overtocht naar Vancouver Island. Wij leggen, ondanks het drukke verkeer, de rit van 150km zonder probleem in konvooi af. Wij checken in bij campground Living Forest R.V. Park in Nanaimo. Ik weet, ik val in herhaling maar dit is wederom een prachtige plek met zicht op de oceaan te midden van een oerbos. Jij blijft je verbazen over de schoonheid van de natuur in dit land is.