Good bye Vancouver Island

Canada, Vancouver

Het heeft de hele nacht geregend, en wanneer wij wegrijden van de camping regent het nog steeds. Wat een belabberde dag om Vancouver Island te verlaten. De weg naar de Ferry is makkelijk te vinden, dankzij onze betrouwbare vriend TomTom, blij dat hij bij ons is. De overtocht verloopt probleemloos. je blijft je verbazen hoeveel auto's, vrachtwagens, campers en mensen op zo' n ferry meekunnen. Onze laatste "campernacht" brengen wij door op een vreselijke camping (Canada RV park) het lijkt hier wel een vluchtelingencentrum, oude troep, onverzorgd, vies en om het beeld compleet te maken twee kenaus als receptionisten. Het is gelukkig maar voor één nacht. Deze camping is maar 15 km verwijderd van de plek waar wij onze camper moeten inleveren, praktisch dus. De hele Hollandse club is hier ook neergestreken dat vrolijkt de boel een beetje op, vervelend dat Jan zich niet helemaal lekker voelt, misselijk, waarschijnlijk wat maagproblemen of zijn dat de zenuwen?. Wij pakken onze koffers weer in en boenen de camper. Volgens mij krijgen zij hem schoner terug dan wij hem gekregen hebben.... Tja zo zijn wij eenmaal. Het is eigenlijk een saaie dag, zo'n dag waar je niets aan hebt qua vakantie. Jan eet vanavond niets, ik eet bij Nol en Sacha en het regent weer.