Rustdag

Nederland, Zuidlaren

Dit wordt waarschijnlijk het kortste verslag van deze blog. Wij ondernemen namelijk helemaal niets vandaag, het is tijd voor de meerdere keren aangekondigde rustdag. De zon denkt er hetzelfde over en laat zich de hele dag niet zien. Met een temperatuur rond de 20 graden, grijze lucht en gelukkig geen regen is het wel oké. Wij doen nog wat boodschappen in de ochtend en de rest van de dag blijven wij hangen bij de bungalow genietend van rust, de kwetterende vogels en het zwembad. Het geeft mij ook de mogelijkheid om de opgelopen vertraging bij mijn relaas in te halen. Later in de middag treffen wij de voorbereiding voor het diner, vanavond koken wij voor Wietske en Lommy. Morgen weer een actieve dag gepland maar ik ga nog niets verklappen….blijven lezen dus.

Alles op zijn tijd....!!!

Tea 2021-07-20 10:02:23

Zelfs bij de Tour de France hebben ze een rustdag,,,,,,,,zen!

Annemiek 2021-07-20 18:45:35

Genieten van rust is toch ook genieten.... Ik ben benieuwd wat jullie morgen weer beleven.