Shoppen bij de outlet

Verenigde Staten, Las Vegas

De laatste dag in Las Vegas. Wij denken er nog over na of wij opnieuw naar de Strip gaan, onze buskaartjes zijn nog steeds geldig, de zon laat ons vanochtend in de steek, de lucht is gevuld met dreigende donkere wolken. Wij kiezen om met de auto naar de outlet shoppingmall te gaan, "south" is dichterbij weliswaar kleiner dan "north" maar 140 winkels lijkt ons voldoende. Bij de grote Calvin Klein boutique valt het ons op dat de mode wat ouderwets aandoet, veel donkere kleuren, zouden CK een andere modelijn in de VS uitbrengen dan in Europa? Het zou heel goed kunnen, in ieder geval vinden wij hier niets van onze gading. Bij de Levis firma hebben wij meer geluk, na tig spijkerbroeken gepast te hebben maken wij een keuze, ik voeg twee nieuwe modellen aan mijn garderobe toe en Jan één. Bij Nautica vind ik een leuk bij de grijze Levi's passend trui en voor Jan een mooie groene polo. Wij kijken nog verder maar moeten natuurlijk denken aan de ruimte in onze koffers en vooral het gewicht, wij laten het daarbij. Wij hebben eerder al korte broeken, t-shirts en Hawaï shirts gekocht. s'Avonds gaan wij ook niet naar de Strip, wij zijn allebei een beetje moe en wij moeten nog inpakken, wij blijven lekker "thuis" genieten van onze comfortabel appartement. Laat in de avond begint het te regenen. Deze keer geen foto's toegevoegd aan mijn verhaal, ook wel lekker om één dag zonder camera, i-pad of andere beeldattribuut op stap te gaan.