Op familiebezoek

Nederland, Zuidlaren

Vandaag geen interessante historische of geografische feiten te melden. Het wordt een heel kort verhaal. De hele dag besteden wij aan familiebezoek. Alvorens wij daarmee starten heeft Jan behoefte aan een “trip back to memory lane”. Daarvoor maken wij een kleine omweg naar het grootste meer van Drenthe, het “Leekstermeer”. Jan kwam als kind hier recreëren en is er ongeveer 60 jaar niet meer geweest. Naast een ruime camping biedt dit gebied een groot horecagelegenheid met terras aan het water, een strand, waar met het zonnige weer van vandaag men gretig gebruik van maakt. Men kan er ook terecht voor allerlei watersport activiteiten. Wij rijden verder naar Leek waar Jan’s oudste zus op ons wacht. Even later gaan wij gezamenlijk naar Janny, Jan’s favoriete nicht met wie hij altijd contact heeft gehouden. Gelukkig is er geen nauw contact met elk van de talrijke neven en nichten, een bezoek aan iedereen zou meerdere dagen in beslag nemen. Wij zijn vanavond uitgenodigd bij W en L om een eenvoudige maaltijd te gebruiken, wij worden echter helemaal verwend met allerlei lekkers, dat “eenvoudig” kun je weg gummen.

Wat boffen jullie met het weer, met de mooie uitstapjes en de verwennerij van W en L!!! Geniet ervan lieve mannen! X

Annemiek 2021-07-19 20:04:44

Leuk hoor, even familie bezoeken. En daarna nog lekker eten bij vrienden ... jullie boffen wel.