Dernier jour

Frankrijk, Fecamp

Fecamp 26 april 2023
Het is alweer de laatste dag van onze trip naar Normandië. Je kunt er dan voor kiezen om gelijk naar huis te gaan maar dat is natuurlijk ook best zonde van de vakantiedag. We kiezen er daarom voor om nog even naar de stad Dieppe te gaan. Wij hebben daar een korte wandel route gepland op de app. Het is een prachtige stad en het lijkt op een soort Hanze stad zoals we die in Nederland hebben. Veel prachtige gebouwen. (helaas bouwen ze soms ineens een nieuw modern lelijk gebouw er tussen) De route brengt ons langs de kust waar ook de krijtrotsen te zien zijn. Deze waren echter lang niet zo mooi als bij Etretat. Aan het einde van de route drinken we nog een laatste kop koffie.
Helaas we moeten naar huis. Bij Antwerpen uiteraard steeds weer dezelfde problemen file en nog eens file. Maar we zijn inmiddels weer thuis en het smaakt zeker naar meer. Waar heen dat is nog niet bekend maar we hebben nog ruim de tijd om hierover na te denken. Als iemand nog tips heeft voor bijzondere wandel bestemmingen laat maar doorkomen!
Zaterdag 13.5 km gelopen zondag 23, maandag en dinsdag elk 27 km en vandaag 10 km , dat is totaal toch mooi 100,5 km in de benen! Prachtige wandelingen die we niet snel vergeten. We kunnen terugkijken op een paar mooie maar vooral ook zeer gezellige dagen.

Het zijn weer mooie foto's...