In de herkansing

Nederland, Veldhoven

Woensdag 7 september. Schiphol.
Nu zijn we dus ruim 2,5 jaar verder. Op 12 maart 2020 togen wij vol verwachting naar Bogota. En direct door naar de geweldige Amazone. Toen sloeg de covid toe, en de wereld ging op slot. We hadden nog net enkele dagen de tijd om weg uit Colombia te komen.
En binnen een week waren we dus weer uit en thuis. Wat een bizarre wending was dat!

Toen had niemand kunnen bedenken dat de covid de wereld zo lang in de greep zou houden.
Twee-en-een-half jaar verder.......
We hebben nog 6 vouchers van Avianca die eind 2022 zullen vervallen.
En we hebben amper nog iets van Colombia gezien. Het is weer veilig om te reizen, de wereld ligt inmiddels weer aan onze voeten.
Morgenochtend vliegen we naar Bogota, Colombia.
De vouchers zijn omgezet naar nieuwe vluchten. De route is 'n beetje anders. We kijken uit naar een reis langs prachtige slome dorpjes waar de tijd schijnbaar heeft stil gestaan.
Gecombineerd met 3 drukke steden, Bogota, Cartagena de Indias, en Medellin.
Om af te sluiten in San Martin de Amacayu, terug naar waar ons avontuur toen strandde. En terug omdat we zo ontzettend veel houden van het tropische regenwoud en zijn inwoners.

Vandaag reizen we dus eerst naar Schiphol. Sander brengt ons met de auto. Wat een luxe start zeg! We hebben een hotelletje geboekt. Morgen ochtend om 10.10 uur vertrekt de vlucht al, en de NS is momenteel ook niet echt 'n betrouwbare reispartner op dit moment. We nemen het zekere voor het onzekere. We starten gewoon met 'n nachtje Schiphol.

Een hele mooie en veilige reis gewenst!

Patty 2022-09-07 21:27:15

Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen

Ilse, Bram en Tess 2022-09-07 22:18:39

Ik wens jullie een hele fijne vakantie 🤗

Vivian 2022-09-07 22:47:39

Hele fijne reis, ik ga weer lekker meereizen met jullie, ben benieuwd!

Inge 2022-09-08 05:04:23

Een hele goede en mooie rondreis gewenst!

Jenny 2022-09-08 06:47:36

Heel fijne vakantie!

Gertie 2022-09-08 07:40:14

Goede reis! Geniet ervan!

Mirella Craje 2022-09-08 07:54:17

Herkansing! Hele fijne en goede reis. Benieuwd weer naar alle mooie verhalen.