3 landen in 5 uur

Frankrijk, Fécamp

Om 7.30 uur opgestaan gedoucht en andere rituelen van de ochtend. Alles nog ff checken, en ik ben er helemaal klaar voor. Gerrit is er om 9 00 uur en dan drinken we eerst nog samen even een Nespresso. De Kia inladen en dan wegwezen. We rijden via Antwerpen (waar ze uiteraard weer aan de weg aan het werken zijn) naar Lille en een pauze (beiden moesten heel erg nodig gebruik maken van het toilet na al die koffie). Koffietje kopen, en een boterham er bij. We zien heel veel velden met bloeiend koolzaad, een prachtig gele deken over de velden aan de horizon. Via wat tolwegen komen we aan in Fecamp. We rijden langs het hotel en rijden gewoon door zagen het gewoon niet. Onze vriend google maps helpt ons even. Na het inchecken naar de Aldi die om de hoek is. De cassière kan niet rekenen. Het was 4.54€ betaal 4.70€ en krijg 2,16€ terug, toch heel bijzonder. Na nog even een bak koffie (ja alweer), op de kamer te hebben gedronken gaan wij de stad Fecamp bezoeken. Wow, het is nog veel mooier dan wij dachten. Prachtige gebouwen en bovendien nog een enorme dom (wel dicht uiteraard). Daarna nog even langs de kust gelopen. De krijtrotsen zijn al te zien. Prachtig! Eten doen we bij een Chinees. Hé, we vallen in herhaling ook in Dublin deden we dat. Nog 1,5 km teruglopen in hoog tempo want het dreigt erg hard te gaan regenen. Net op tijd komen we aan. Nog een pilske op de kamer en dan snurken.

Veel plezier samen. Hoop dat het weer een beetje mee wil werken

Marjo 2023-04-23 10:02:22

Wel heel mooi daar, ondanks de regen. Heel veel wandelplezier👍