Snoepreisje afgerond

Albanië, Tirana Airport

Zondag 11 december, Oerle. Het zit er weer op ons flitsreisje.
05.45 opgestaan, de tassen netjes ingepakt en daar gaan we. Het is welgeteld 3 minuten lopen naar de terminal, en gelukkig is het ook net eventjes droog.
On onduidelijke reden kan je hier niet vanaf je mobiel inchecken, maar moet je een geprinte boardingpas hebben. In Kosovo hebben we ze alvast uit laten printen, dus niks aan de hand zou je denken.
Maar nee, de geprinte is ook niet goed, iedereen moet aan de incheckbalie een instapkaart van Wizzair zelf gaan halen.
Gewoon werkverschaffing zoiets toch.

Goed, we voldoen aan bijna alle eisen nu.
Security en douane gaan vlotjes. Er is zelfs nog tijd voor een kop koffie.
Met een bus gaan we naar het vliegtuig. Het regent inmiddels weer.
Om 07.54 verlaten wij een zwaar bewolkt en nogal nat Tirana.
In iets meer dan 2 uur vliegen we naar Eindhoven. Michel komt ons ophalen. Brrrr.....wat is het koud hier, zo rond het vriespunt! Je kunt gewoon wolkjes in de lucht blazen. Een heel verschil met het lekkere weer nog in Albanië.
We hebben een hele fantastische tijd gehad samen. En kunnen terugblikken op een heel fijn moeder/zoon snoepreisje.
Zoiets komt er vaak niet van maar is toch echt echt wel de moeite waard.

Quality time met je zoon!😃 Samen leuke herinneringen maken; worden later zeer waardevol! ❤️ Maak er maar een traditie van: elke keer ff weg met een van je zonen of dochter.👍

Monique 2022-12-11 19:46:06

Was leuk weer om jullie verhaal te lezen! Nu nog even nagenieten in ons koude kikkerlandje, brrrrr