Zonder masker

Nederland, Oerle

Vrijdag 20 mei, Oerle. Pffff om 5 uur in de ochtend gaat de wekker. Het is al volop licht en de zon schijnt. Het is hier ook een uur later dan thuis.

We hebben gisteren een volkoren croissant, banaan en optimel bosbessen gekocht voor vanochtend. Na een snel ontbijtje op de kamer gaan we er van door. Bij de receptie bellen ze een taxi voor ons. De rit is snel, er is immers nog amper verkeer. De kosten zijn 12 euro dus dat valt nog mee.

We hebben alleen handbagage bij. Na de security gaan we een lekker bakje filterkoffie drinken. We hebben nog een rabarberkoek voor erbij, over van 't ontbijt.
De vlucht met Air Baltic vertrekt op tijd en zit goed vol. Dit vliegtuig heeft een nieuwe indeling, 2 stoelen links en 3 stoelen rechts. Dus 5 per rij. En het fijne is, de mondkapjes zijn geschrapt. Dus je kunt weer normaal ademhalen, veel fijner!
Terug naar normaal, beter voor iedereen.
De vlucht duurt 2 uur en 20 minuten, we landen op Schiphol en halen de trein van 09.48 naar Eindhoven (en Horst).
De week zit er op, veel gezien, veel gedaan en erg genoten.
We kunnen terug kijken op een zeer geslaagde week en ook voor de toekomst zijn we zeker niet vies van een reisje. En nog echt geen bejaarden reisje hoor! 😂

Welkom thuis 🏡 Heerlijk om weer met jullie mee te “reizen” Fijn weekend

Vivian 2022-05-20 18:16:10

Welkom weer in Nederland en het was leuk om jullie op deze manier te volgen 😄

Sylvia 2022-05-20 19:06:25

Fijn dat t alles goed gegaan is! Welkom terug in NL!

Carry 2022-05-20 21:31:54

Het was een leuke trip om 'mee te reizen'. Wat wordt de volgende bestemming?

Monique 2022-05-21 08:43:15

heel fijn om weer thuis te zijn een leuke reis gehad dat heb ik wel meegekregen op naar de volgende groetjes