Twee nieuwe landen!

Nederland, Veldhoven

We staan aan het begin van een nieuwe reis. Altijd weer spannend! We gaan twee weken reizen door de Kaukasus, door Georgië en Armenië. We kunnen deze keer dichtbij huis vertrekken, vanaf Eindhoven airport. Wizzair is sinds vorige maand gestart met een nieuwe bestemming, Kutaisi in Georgië. Nooit van gehoord, maar het blijkt toch de 2e stad van Georgië te zijn. Het is zo'n 4, 5 uur vliegen. We reizen eerst een week door Georgië en steken daarna door naar Armenië. We verwachten veel, heel veel kerkjes en kloosters te gaan zien. Maar gelukkig is er ook genoeg ruimte voor de natuur. Een paar hikes te maken en te genieten van het groene Georgië. Vanaf Armenië zullen we hopelijk de berg Ararat kunnen zien, nu vanaf de andere kant. In 1992 zagen we 'm vanuit Turkije, de berg staat immers op Turks grondgebied. Men zegt dat september/oktober een hele goede tijd is om hier te gaan reizen. We zijn er benieuwd naar, en proberen jullie met een dagelijks verslag op de hoogte te kunnen houden. De foto's staan steeds onderaan de berichten.

Hoi Michel en Lianne, Wat leuk weer een nieuw avontuur. Ik ben weer heel benieuwd naar jullie prachtige verhalen en foto's Een hele fijne reis! Groetjes, Marjo

Marjo 2019-09-11 19:46:21

Ik verheug me al op jullie nieuwe blog en reis weer gezellig mee via jullie verhalen. Nog even aftellen!

Jolinde Segeren | Expedition 6 2019-09-11 21:23:37

Goede reis en veel plezier!!

Moniek 2019-09-19 17:36:32

Alvast n fijne vakantie en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!

Carry 2019-09-19 20:16:04

hoi ik hoop dat jullie reis weer een succes wordt wij reizen met jullie mee en hoop op weer prachtige verhalen een fijne vakantie ik ben benieuwd