Dag 1 We mogen weer!

Nederland, Breda

Gisteren toch net iets te laat naar bed gegaan en het vooruitzicht om weer op reis te gaan zorgt altijd voor een onrustige nacht. Althans bij mij, Danny niet de slaapt altijd en overal als een prins. Vanmorgen de laatste spulletjes in de koffers gedaan. Afscheid genomen van onze Snoet, die zal ons wel missen maar gelukkig komen er weer logeergasten in ons huis zodat ze niet te alleen is.

Om ... uur rijden we thuis weg...

Parkeren

Inchecken en koffers afgeven

Overnachting:
AirBnB bij Sharon in Salt Lake City

Km's gereden:
temperatuur:

Leuk hoor die voorpret, nog maar 1 1/2 maand. Voor nu ga ik nog de reisverslagen van vorig jaar lezen

FelixB 2024-04-30 10:24:32

Het duurt nog even, maar er gaat niets boven een goede voorbereiding ;)

ellens.reizen 2024-04-30 10:37:29

Ja, dat doe je goed. Persoonlijk zou ik een cabriolet kiezen met metalen klapdak (tegen inbraak) ipv de SUV. Ik heb ooit een Peugeot 206cc gehad met zo'n dak, wat fijn!

FelixB 2024-04-30 10:58:49

Dat komt de keer erop als we naar Florida gaan 😉. Nu vooral ruimte nodig omdat we ook in cabins slapen en zelf handdoeken en beddengoed moeten meenemen.