Dag 21 stranddag

Costa Rica, Cahuita

Niets bijzonder te melden, weer een dagje naar het strand bij Playa Punta Uva Arrecife. Het wordt eentonig, we zien wel nog een roofvogel op een stok als we naar Facefood lopen voor een broodje.

De zee is iets kalmer vandaag, dus ik ga er af en toe ook in. Als we op de terugweg naar de auto lopen zien we nog een luiaard hangen boven onze hoofden aan wederom een elektriciteit- of telefoonkabel. Het zal wel de laatste zijn, anders had het beestje niet blijven leven. Leuk gezicht zo'n luiaard en ze zijn toch nog een stuk sneller dan ik had verwacht. Of komt dat omdat we zelf ook halve luiaards geworden zijn, na de laatste dagen strand 😁.

Het is onze laatste nacht in Cahuita, dus besluiten we het er van te nemen en gaan meteen voor de rumcola en mojitto i.p.v. batido's bij het eten.

Morgen moeten we weer terug richting San José, nog één dag voor we terugvliegen naar huis. Het is wel goed zo, we hebben het gezien hier en voor het eerst zijn we een beetje blij dat de vakantie voorbij is. Costa Rica is ons niet zo goed bevallen als de VS en Afrika, het ligt ook aan het klimaat moet ik eerlijk zeggen. Te plakkerig. Volgend jaar toch maar weer naar de VS.